SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania marketingowa Sumi-Agro Poland

Agencja Martin&Jacob opracowała zintegrowaną kampanię marketingową dla firmy Sumi-Agro Poland

W zakresie realizacji kampanii agencja odpowiada za planowanie strategiczne, kreację oraz planowanie i zakup mediów. Kampania dotyczy wiodących subbrandów w portfelu Sumi-Agro Poland.

Kampania wykorzystuje strategie push i pull, które determinują dwie grupy docelowe. W ramach strategii pull target to rozwojowe średnie i duże gospodarstwa rolne, w ramach strategii push kampania dociera do dystrybucji, punktów detalicznych oraz cukrowni.

Działania marketingowe będą prowadzone przez cały sezon rolniczy 2005 z nasileniem zależnym od specyfiki danego produktu i rozwoju uprawy. Zdecydowano, że wiodącym kanałem dotarcia do grupy docelowej będzie prasa rolnicza. Kampania ma bardzo duże wsparcie w użytecznych materiałach promocyjnych bezpośrednio targetowanych na potrzeby rolnika, wynikające z konkretnej uprawy roślinnej. Pozycjonuje markę korporacyjną Sumi-Agro jako partnera w uprawach.
W ramach badań agencja współpracuje z wyspecjalizowaną w tym sektorze ABM.

Dołącz do dyskusji: Kampania marketingowa Sumi-Agro Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl