Kampania Outdoorowa Festiwalu Promocji Miast Polskich
Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa Festiwalu Promocji Miast Polskich.
Kampania obecna będzie w ośmiu głównych ośrodkach miejskich. Jest ona jednym z elementów działań promocyjnych dedykowanych temu wydarzeniu.
Kampania reklamowa realizowana jest na nośnikach Grupy Stroer. Layout kampanii przygotowywała agencja Romaq.
Równolegle realizowane są działania public relations obejmujące przede wszystkim bezpośrednie kontakty z samorządami oraz media relations. Za realizację tych działań odpowiedzialna jest agencja Hill&Nolthon.
Strategię PR oraz koncept wydarzenia opracowało Biuro Marketingu Grupy Ströer.
Festiwal Promocji Miast Polskich odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia 2007 roku w Warszawie. Dotyczyć będzie wiedzy na temat promocji miast i najciekawszych projektów z nią związanych.
Dołącz do dyskusji: Kampania Outdoorowa Festiwalu Promocji Miast Polskich