Kampania prasowa Warzywka
Spróbuj nowego Warzywka na wiosnę! - pod takim hasłem rusza kampania prasowa marki Warzywko
Przez cały kwiecień Warzywko będzie obecne w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, m.in. w Naj, Tele Tygodniu, Pani Domu, Przyjaciółce, Tinie. Kampania ma charakter informacyjny - nowa, lepsza receptura produktu i wizerunkowy - z Warzywkiem każda potrawa doskonale smakuje. Reklama ma przekonać konsumentów do wybrania Warzywka jako idealnego rozwiązania kulinarnego, zawsze wtedy, gdy ważny jest smak.
Layout reklamy przygotowała agencja J. Walter Thompson - Parintex Sp, media zaplanowała i kupiła agencja MediaCom.
Nowe Warzywko to przede wszystkim intensywny smak świeżych warzyw oraz głęboki aromat doskonałego bulionu. Konsumenci z pewnością docenią fakt, że Warzywko to przyprawa uniwersalna z dodatkiem natki pietruszki. Dlatego doprawione nim dania świetnie smakują i apetycznie wyglądają. Zmianę receptury opracowano na podstawie opinii Konsumentów wyrażonych w testach produktu przeprowadzonych przez Instytut SMG/KRC. Konsumenci również zadecydowali o zmniejszeni wielkości kawałków warzyw, tak by optymalnie pasowały do klarownych zup i sosów. Warzywko jako pierwsza przyprawa uniwersalna na rynku zostało wyróżnione ZNAKIEM JAKOŚCI Q nadawanym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji oraz prestiżowym znakiem "DOBRE BO POLSKIE. Producentem Warzywka jest firma Kamis-Przyprawy S.A
Dołącz do dyskusji: Kampania prasowa Warzywka