Kampania promocyjna karty Maxima PLUS LUKAS Banku
16 maja ruszyła kampania towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowego produktu LUKAS Banku - karty kredytowej Maxima PLUS
Jest to produkt przeznaczony przede wszystkim dla klientów, którzy do tej pory nie korzystali z kart kredytowych, bo nie mieli możliwości otrzymania karty kredytowej ze względu na wymagania banków lub też postrzegali kartę kredytową jako produkt "nie dla mnie".
Motywem przewodnim kampanii jest hasło związane z promocyjną ofertą jaka będzie obowiązywać przy wejściu produktu na rynek - "Karta Maxima PLUS i 50 zł gratis. Tylko teraz, tylko raz". Każdy klient, który złoży wniosek o wydanie karty, po podpisaniu umowy otrzyma ją za darmo. Następnie Klient musi wykonać co najmniej jedną transakcję gotówkową lub bezgotówkową w ciągu trzech miesięcy od zawarcia umowy, by otrzymać na rachunek karty 50 zł.
Kampania będzie skoncentrowana na stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1, TVP3, TVN 7, TV4) oraz wspomagana kampanią radiową (Radio Zet i 71 stacji lokalnych) i prasą telewizyjną (tygodniki telewizyjne). Kampania jest zaplanowana do 30 czerwca.
Kreacja kampanii została przygotowana przez agencję reklamową Brain. Za zakup mediów był odpowiedzialny dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna karty Maxima PLUS LUKAS Banku