Kampania Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank Polska S.A. rozpoczął 29 maja kampanię medialną, która ma na celu zwiększenie wśród przedsiębiorców wiedzy o korzyściach, jakie niesie ze sobą stosowanie instrumentów pochodnych, a konkretnie strategii opcyjnych oferowanych przez Bank.
Kampania potrwa do 30 czerwca 2006 roku i obejmuje prasę, w tym największe dzienniki ogólnopolskie (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna Puls Biznesu), oraz główne serwisy internetowe zajmujące się gospodarką i finansami (onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, europortal.pl). Wykorzystany zostanie także mailing bezpośredni - podał "Brief".
Raiffeisen Bank Polska S.A. promuje przede wszystkim cztery nowoczesne produkty, które mogą być dopasowane do potrzeb każdej firmy niezależnie od jej wielkości czy branży:
- transakcje terminowe wymiany walutowej (FX Forward),
- opcje walutowe (FX Option),
- Strategia Forward Partycypacyjny
- Strategia Korytarz.
Na potrzeby kampanii od 29 maja funkcjonuje infolinia 0 801 500 200, za pomocą której Klienci mogą się łączyć z wyspecjalizowanymi dealerami Banku.
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Opus B. Kampanię internetową przygotowała Point of View. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Kampania Raiffeisen Bank