SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Bahlsen / HIT

Kolejna promocja HITa w agencji ART FM

1 czerwca rusza promocja produktów marek Bahlsen i Bahlsen HIT "Bądź wśród gwiazd", która potrwa do końca wakacji. Na opakowaniach ciastek są ukryte jednorazowe kody; codziennie wśród tych, którzy nadeślą kody sms'em losowane są odtwarzacze CD/MP3, co miesiąc - wycieczka dla całej paczki na koncert marzeń - tygodniowy wyjazd dla 4 osób na wybrany przez nich koncert do jednego z europejskich miast. Wśród tych, którzy wyślą co najmniej 2 kody, po zakończeniu promocji losowana będzie nagroda główna - samochód Volkswagen Golf V.

Promocja obecna jest na wszystkich produktach marek Bahlsen i Bahlsen HIT, w miejscach sprzedaży na materiałach POS, radio (RMF FM), prasie (Naj, Olivia, Claudia, Gazeta Wyborcza, Tele Tydzień, CKM, Focus, Newsweek)

Kreacją oraz obsługą promocji zajęła się po wygranym przetargu agencja ART FM, która przygotowywała również poprzednią promocję HITa "Wyprawa po Złote Ciacho" na wiosnę 2001roku.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Bahlsen / HIT

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl