Kampania reklamowa ciasteczek Artur
Rusza pierwsza kampania reklamowa polskich ciasteczek Artur
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa polskich ciasteczek Artur wytwarzanych przez Zakłady Przemysłu Cukierniczego Lider ARTUR Sp. z o.o.. Kampania reklamowa jest kwintesencją długich i żmudnych przygotowań związanych z przygotowaniem odświeżonej marki na rynek.
Prace przygotowawcze rozpoczęto latem 2003. Najpierw opracowano strategię komunikacji, taktyczne plany działań. Zdecydowano się na nadanie marce nowego ducha i treści. W ramach zmian odświeżono opakowania, przebudowano logotyp, nadano marce hasło.
Do przemian dostosowano siły sprzedażowe. Przygotowano zaplecze POS w sklepach w całej Polsce (plakaty, standy, wobblery, podstawki pod monety, naklejki itp.). Kampania ma za zdanie wykreowanie marki smacznych, dzięki pieczołowitości ich twórcy, polskich ciasteczek ARTUR. Marka ma dawać radość i zbliżać całą rodzinę. ARTUR to ciasteczka dla dużych i małych.
W ramach kampanii przygotowano całą serię spotów TV (emitowane będą cztery spoty 10-sekundowe i jeden 30-sekundowy). Kampania wiosenna obejmie: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN Siedem i TV4.
Za całość kampanii odpowiada agencja reklamowa Martis, która została wybrana w drodze przetargu, w którym startowało 10 agencji. Umowa z agencją została podpisana na trzy lata. Agencja Martis odpowiada za całość działań począwszy od strategii komunikacji przez odświeżenie szaty graficznej wszystkich produktów i logo Lider ARTUR aż po komunikację zewnętrzną.
Lider ARTUR to firma, której obroty w 2003 roku sięgnęły ponad 50 mln zł, posiada w swojej ofercie prawie 200 rodzajów produktów (ciasteczka, rolady, krakersy, pierniki), a w najbliższym czasie na rynek będzie wprowadzonych kolejnych 25.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa ciasteczek Artur