Kampania reklamowa KEY
"Ta bielizna zmienia!..." - pod takim hasłem ruszy w kwietniu nowa kampania reklamowa firmy Key
Kampania promować będzie nową kolekcję wiosna - lato 2004 w stylu etnicznym, przeznaczoną dla ludzi z poczuciem humoru, szukających inspiracji i sposobu wyrażania siebie, także poprzez strój.
Działania reklamowe obejmą dwadzieścia trzy największe miasta Polski. Oprócz bilboardów, jako nośniki przewidziane są również przystanki komunikacji miejskiej oraz wolnostojące standy w najbardziej popularnych ciągach komunikacyjnych. Wsparciem dla działań outdoorowych będzie również reklama prasowa w wybranych tytułach ogólnopolskich. Ponadto, firma KEY zapowiada umieszczenie plakatów promujących nowa linię w ponad stu piećdziesięciu wyższych uczelniach, na terenie całego kraju.
Za kreację i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu firmy KEY, a kampania outdoorowa będzie realizowana we współpracy z Clear Channel oraz Cityboard Media.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa KEY