Kampania reklamowa PWN
PWN wydaje nową encyklopedie powszechną
W poniedziałek, 26 kwietnia br. na rynku księgarskim pojawił się pierwszy tom Nowej encyklopedii powszechnej PWN - edycja 2004. Jest to pierwsze tak wielkie przedsięwzięcie wydawnicze w Polsce - 8 tomów encyklopedii będzie ukazywać się co miesiąc, od kwietnia do listopada b.r.
Nowa encyklopedia powszechna PWN - edycja 2004 to pełne i nowoczesne kompendium wiedzy o Polsce i świecie. To dzieło ponad 1000 polskich uczonych
Wprowadzeniu na rynek Nowej encyklopedii powszechnej PWN - edycja 2004 towarzyszyć będzie kampania reklamowa pod hasłami: "Mądry wybór" i "8 tomów w 8 miesięcy". Obejmie ona prasę ogólnopolską (m.in. Wysokie Obcasy, Gazeta Telewizyjna, Polityka, Newsweek, Tygodnik Powszechny, National Geographic i Wiedza i Życie i Internet (Onet.pl). Działania BTL koncentrować się będą w miejscach sprzedaży, czyli tam, gdzie konsument podejmuje ostatecznie decyzję o zakupie. W ramach kampanii wprowadzającej Nową encyklopedię powszechną PWN - edycja 2004 na rynek przygotowano również atrakcyjne materiały POS, które pozwolą łatwiej zidentyfikować produkt na półce. Czas trwania kampanii obejmuje okres od 28 kwietnia do 31 maja 2004 r. Kreację przygotowała warszawska agencja reklamowa RD Group. Kampanię Public Relations przeprowadzi agencja Feedback/Hill and Knowlton. Patronami medialnymi Nowej encyklopedii powszechnej PWN - edycja 2004 zostali: TVP 2 i radiowa "Trójka".
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa PWN