SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa rachunku eFirma Nordea

Nordea Bank Polska rozpoczęła właśnie kampanię reklamową rachunku eFirma przeznaczonego dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Akcja reklamowa skoncentruje się głównie w prasie oraz Internecie.

W przekazie reklamowym postawiono przede wszystkim na niskie koszty związane z prowadzeniem rachunku – 9 złotych miesięcznie i 1 złoty za przelew w Internecie oraz na bezpieczeństwo zgromadzonych na rachunku środków (najbezpieczniejsza bankowość elektroniczna w Polsce według specjalistycznego miesięcznika „Chip”). Zwrócono też uwagę na wygodę korzystania z eFirmy – przez Internet, telefon i w oddziale tradycyjnym banku.

Kampania potrwa do końca czerwca br. Wykorzystane zostaną w niej: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Gazeta Prawna” oraz wybrane gazety lokalne. Wspierać ją będą działania w Internecie.

Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym Departamentu Marketingu i Komunikacji banku Nordea oraz agencji Media Focus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa rachunku eFirma Nordea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl