Kampania reklamowa telefonu SGH-X100
Rozpoczęła się właśnie kampania promocyjna telefonu SGH-X100 na polskim rynku
Telefon, mimo iż jest skierowany do masowego odbiorcy zawiera wszystkie elementy telefonów z wyższej półki. Stylowy design jest oparty na ciekawej bryle oraz kolorach granatowym i srebrnym. Waga 83 gramy oraz wielkość jedenaście centymetrów.
Telefon ten zaopatrzony jest w wiele wartościowych funkcji: wyświetlacz z 65.536 kolorami ukazujący tapety NATIONAL GEOGRAPHIC, 40 tonowe polifoniczne dzwonki, JAVA (600 Kb pamięci nieulotnej), 2 gry JAVA, MMS (9 Mb pamięci dynamicznej na grafiki i dzwonki), GPRS.
Kontynuując udaną współprace z młodą gwiazdą Sylwią Wiśniewska Samsung wykorzystał jej wizerunek do kampanii telefonu SGH-X100. Fotografie do kampanii pokazujące lekkość i łagodność telefonu zostały wykonane w pracowni Piotr Porębskiego.
Kampania będzie trwała w kwietniu, a będzie oparta jest o nośniki 6x3m (Cityboard) oraz citylighty (Clear Channel). Reklamy X100 pojawią się w głównych polskich aglomeracjach:Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Śląsk, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław. Budżet kampanii nie jest ujawniony, lecz wiadomo, ze pojawi się około 1000 nośników.
W kreacji reklamy zewnętrznej pojawi się partner - POLKOMTEL S.A. Prezentujemy jest cena telefonu w sieci PLUS GSM, benefity sieci oraz logo PLUS GSM.
Kreacje pokazujące SGH-X100 pojawią się tylko w prasie branżowej oraz ogólnopolskich dziennikach. Duży nacisk na kampanie PR zaowocował już wieloma publikacjami o X100 w prasie laifstylowej jak Marie Claire, Pani, Gala, CKM, Razem czy Mens' Health. Planowane s± też sesje zdjęciowe w Voyage, Avanti, Playboy.
Kreacja do kampanii przygotowała agencja KREDKA STUDIO. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa telefonu SGH-X100