Kampania samochodów dostawczych Citroëna
W marcu mamy okazję oglądać nową kampanię, jaką agencja EURO RSCG Warsaw przygotowała dla samochodów dostawczych marki Citroën.
Celem akcji jest zaprezentowanie wygody podróżowania i oszczędności finansowych, jakich dostarcza użytkowanie samochodów Citroën Jumper i Berlingo Van w limitowanej wersji Confort Plus.
W odpowiedzi na nowe preferencje i determinanty decyzji podejmowanych przez klientów przy zakupie samochodów dostawczych Citroën wprowadził do oferty serię limitowaną Confort Plus dla modeli Jumper i Berlingo Van. Klienci coraz częściej bowiem wybierają komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerów oraz ergonomię jazdy.
Kreacja zaproponowana przez agencję EURO RSCG Warsaw oparta została na pokazaniu unikalności serii i jej bogatego wyposażenia (ABS, klimatyzacja, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby), a także korzyściach finansowych wynikających z atrakcyjnych warunków promocji.
Kreacja opiera się na pokazaniu Citroëna Jumpera i Citroëna Berlingo Van serii Confort Plus jako głównych bohaterów skupiających na sobie uwagę ze względu na promocyjne warunki ich nabycia oraz bogate wyposażenie.
Poza Citroënem Jumperem i Citroënem Berlingo Van serii Confort Plus kampania przedstawia ofertę promocyjną także na inne modele z homologacją ciężarową: Citroën Berlingo Top, C3 Van oraz C2 Van.
Akcja obejmuje prasę ogólnopolską, prasę lokalną, Internet i radio. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Kampania samochodów dostawczych Citroëna