SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Toyoty na nowych nośnikach nad morzem

Relax Media poszerzył swoją letnią ofertę o nowe nośniki reklamy zewnętrznej.

System Identyfikacji Plaż (SIP) to rozwiązanie łączące wartości ekspozycyjne (dwustronna powierzchnia reklamowa formatu 3,6 x 1,2 m) oraz użytkowe (m. in. regulamin plaży, znaki i tablice informacyjne, piktogramy identyfikujące plażę).

 Na sieć składa się 200 powierzchni reklamowych, obecnie wynajmowanych przez markę Toyota (za planowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith Media).

Dołącz do dyskusji: Kampania Toyoty na nowych nośnikach nad morzem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl