Kanał dziecięcy MTV ruszy miesiąc później
Uruchamiany przez MTV Networks Polska kanał dziecięcy Nickelodeon Polska wystartuje 10 lipca br., a nie jak wcześniej planowano 1 czerwca. Przesunięcie terminu launchu stacji wiążę się ze zmianą transpondera na satelicie Hot Bird - poinformowała spółka komunikacie.
Nickelodeon Polska będzie kanałem skierowanym do dzieci w wieku od 2 do 12 lat. W jego ofercie programowej znajdą się największe światowe hity Nickelodeona, takie jak "SpongeBob Kanciastoporty" i "Dora poznaje świat", a także specjalnie przygotowane polskie produkcje" "Szkoła rysowania" i " Roztańczony Nick". Stacja będzie w całości dubbingowana.
Kanał w momencie startu pojawi się na pewno w ofercie cyfrowej czterech sieci kablowych: UPC Polska, Aster, Vectra i Multimedia Polska (u tego operatora od 2009 roku będzie także w analogu). Prawdopodobnie Nickelodeon dołączy także do sieci Toya. Cały czas trwają rozmowy z innymi operatorami, w tym platformami cyfrowymi.
Dołącz do dyskusji: Kanał dziecięcy MTV ruszy miesiąc później