W Biedronce można kupić kubki Kanału Sportowego
Od czwartku w sklepach Biedronka można kupić kilka rodzajów kubku z wizerunkiem youtube’owego Kanału Sportowego i jego głównych twórców: Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego.
W ofercie Biedronki pojawiły się kubki ceramiczne zmieniające kolor o pojemności 450 ml, kubki ceramiczne z wytłoczeniami o pojemności 450 ml oraz kubki termiczne o pojemności 480 ml. Każdy rodzaj kubków dostępny jest w czterech wzorach sportowych lub wzorach z podobiznami założycieli Kanału Sportowego: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego.
Kubki ceramiczne kosztują 24,99 zł za sztukę, a kubki termiczne - 39,99 zł.
- Cieszymy się na kontynuowanie współpracy z Biedronką przy sprzedaży kolejnych produktów Kanału Sportowego. Nauczeni doświadczeniem poprzedniej promocji, tym razem z pełnym przekonaniem przekazujemy w ręce naszych widzów i klientów artykuły najwyższej jakości - podkreśla Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Kanału Sportowego
W kwietniu br. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki z logo Kanału Sportowego. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów.
Natomiast na przełomie lipca i sierpnia do sprzedaży, m.in. w hipermarketach Carrefour, trafiły zeszyty i teczki szkolne opatrzone logo Kanału Sportowego.
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.
Na YouTubie kanał działa od wiosny 2020 roku, obecnie ma ponad 890 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie ponad 420 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. Od początku sierpnia są realizowane w nowej, większej siedzibie.
Dołącz do dyskusji: W Biedronce można kupić kubki Kanału Sportowego