Karmi na wielkim ekranie
Karmi LAMAI i Karmi SELUA, nowe, egzotyczne warianty Karmi, pojawiły się tym razem na ekranach polskich kin.
Najnowsza reklama obu produktów emitowana jest na ekranach 26 multipleksów sieci Cinema City i Multikino w całej Polsce.
„Wszyscy, którzy odwiedzą wspomniane kina w najbliższym czasie będą mogli nie tylko poczuć się zaintrygowani reklamą obu naszych piw, ale także zakosztować tajemniczego orzeźwienia, jakie Karmi LAMAI i Karmi SELUA ze sobą niosą” – mówi Agnieszka Kura, Junior Brand Manager marki Karmi z Carlsberg Polska. W miniony weekend po raz pierwszy, we foyer kin, hostessy Karmi częstowały kinomanów tymi intrygującymi piwami.
Akcja degustacyjna przeprowadzona będzie także w najbliższy, majowy weekend (19,20 i 21 maja).
Dołącz do dyskusji: Karmi na wielkim ekranie