SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kaufland rozwija usługę K-Scan

Sieć sklepów Kaufland rozwija usługę K-Scan. Już w ponad 100 marketach można skanować produkty za pomocą smartfonu.

Kaufland podaje, że usługa K-Scan pozwalająca na samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfonu cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów. W 2023 roku skorzystano z niej prawie milion razy. W tym roku rozwiązanie będzie systematycznie wdrażane w kolejnych sklepach.

Usługa K-Scan została uruchomiona jesienią 2022 roku.
- Od lat stawiamy na innowacyjne technologie, które zwiększają komfort naszych klientów. Usługa K-Scan, kasy samoobsługowe, stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy cyfrowe panele zastępujące zwykłe czytniki cen to rozwiązania, z których konsumenci mogą korzystać już w wielu naszych placówkach.

Możliwość samodzielnego skanowania produktów zyskała ogromną popularność. W 2023 roku nasi klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie milion razy, co stanowi wzrost o prawie pięćdziesiąt procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Te liczby wyraźnie pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i szybkość zakupów z K-Scan – mówi Tomasz Antczak, dyrektor działu procesy sprzedaży w Kaufland Polska.

Na koniec 2023 roku liczba marketów, w których można było skorzystać z mobilnych skanerów wynosiła 45. Dynamiczny rozwój usługi przyczynił się do wdrożenia K-Scan do kolejnych sklepów, podwajając tę liczbę już w pierwszej połowie bieżącego roku. Już wkrótce Kaufland zaimplementuje K-Scan w następnych placówkach.

Dołącz do dyskusji: Kaufland rozwija usługę K-Scan

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ble... ble.. ble... U mnie w kerfie też można se skanować i nigdy nikogo nie widziałem kto by to robił, a znam jedną osobę która mów, że to robi.
No ale te korpoteksty ładnie wyglądają. Milion razy... no to policzmy. Kałfland ma 245 sklepów, podzielić na sklep i na ilość dni w roku i jakby nie liczyć to dziennie skorzystało z tej opcji niespełna 14 osób. No hit!
1 2
odpowiedź
User
wwa
Coś takiego jest od dawna w Carrefourze. Korzystałem kilka razy. Przy kasie za każdym razem trzeba było wołać na pomoc pracownika i nigdy nie udało się skorzystać z jakiejkolwiek promocji.
0 0
odpowiedź
User
asdf
Wysługują się wami do pracy na sklepie i grzebią wam w telefonach swoją apką i zbierają wasze dane, a wy się cieszycie...
0 0
odpowiedź