SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Regionalne produkty bliżej niż myślisz” w kampanii Kauflandu (wideo)

Kaufland Polska rozpoczął internetową kampanię promującą produkty regionalne ze swojej oferty. Przygotował i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi Spin OFF Agency Highnoon i The Media Insight.

Kampania jest oparta na sześciu spotach, w których produkty spożywcze z oferty sklepów Kaufland nieoczekiwanie pojawiają się w różnych codziennych sytuacjach - zamiast pieniędzy w walizce, tortu urodzinowego dla dziecka, kuli, z którą ćwiczy gimnastyczna, czy ubrań w szafie.

Reklamy podkreślają, że w sklepach Kaufland dostępnych jest ponad 4 tys. produktów regionalnych.

 

 

Akcja reklamowa obejmuje YouTube’a, Facebook i Instagram. Rozpoczęła się 15 marca, potrwa dwa tygodnie.

 

 

Kreacją i realizacją reklam zajęły się agencja Spin OFF Agency i dom produkcyjny Highnoon,  za zakup mediów odpowiada agencja mediowa The Media Insight.

 

 

Dołącz do dyskusji: „Regionalne produkty bliżej niż myślisz” w kampanii Kauflandu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl