Kelsey Group: wzrost dochodów z reklam interaktywnych
W latach 2007 - 2012 dochody z interaktywnych reklam zwiększą sięna całym świecie z 45 do 147 miliardów dolarów.
W ubiegłym roku interaktywna reklama zwiększyła swoje udziały narynku dochodów z całego rynku reklamy do 7,4 procenta, w porównaniuz 6,1 procenta w roku 2006 - informuje serwis MediaPostPublications, powołując się na raport firmy Kelsey Group. Do 2012roku udziały te mają wzrosnąć do 21 procent.
W Stanach Zjednoczonych dochody z interaktywnej reklamy majązwiększyć się z 22,5 miliarda dolarów w ubiegłym roku do 62,4miliarda dolarów w roku 2012, przy średnim rocznym wzroście napoziomie 22,6 procenta. Z kolei w Kanadzie dochody te wzrosną w tymsamym okresie z 1,3 do 3,3 miliarda dolarów (średni roczny wzrost -21,3 procenta).
Z raportu Kelsey Group wynika również, że w ubiegłym roku całyświatowy rynek reklamy nieznacznie przekroczył wartość 600miliardów dolarów. Do 2012 roku ma on rosnąć na średnim rocznympoziomie 2,7 procenta i przynieść wówczas 707 miliardów dolarówdochodów.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Kelsey Group: wzrost dochodów z reklam interaktywnych