SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour i PepsiCo ponadprzeciętnie zadowolone z robota Kerfuś

Robot Kerfuś, wspomagający sprzedaż produktów z portfolio PepsiCo w sklepach Carrefour, szybko zdobył internetową sławę i sympatię wielu klientów. Obie firmy prowadzące pilotaż urządzenia, informują, że Kerfuś może zawitać niebawem do kolejnych sklepów.

Samojezdny robot Kerfuś pojawił się pod koniec września w dwóch sklepach Carrefour, zlokalizowanych w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie.

−  Nowe interaktywne eRoboty Kerfuś to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami, a także realnie wspieramy sprzedaż, bo promowane produkty są na wyciągnięcie ręki − mówił Sylwester Mroczek, manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska

Kerfuś, opatrzony brandingiem marek Pepsi oraz Lay’s, zachęca klientów do zakupów, ale i do interakcji. Szybko okazało się, że robot przyciąga uwagę, stając się bohaterem mediów społecznościowych. W sieci można znaleźć już wiele filmików z Kerfusiem w roli głównej. Maszyna pojawia się też na wielu memach.

Kerfuś zyskał już także ogólnopolska popularność, że Carrefour i PepsiCo postanowiły zorganizować serię spotkań fanów z robotem.

Kerfuś odwiedzi wybrane sklepy Carrefour w Łodzi i Krakowie, w planach są już kolejne miasta. Podczas spotkań będzie można nie tylko porozmawiać z robotem czy wejść z nim w interakcję, ale także zrobić sobie zdjęcia na pamiątkowej ściance promocyjnej.

Carrefour i PesiCo ponadprzeciętnie zadowolone z Kerfusia

Zarówno przedstawiciele PepsiCo jak i Carrefour Polska, w komentarzach dla Wirtualnemedia.pl wyrażają zadowolenie z tego, jak klienci przyjęli Kerfusia.

- Naszą współpracę z siecią Carrefour można uznać za wzorcową pomimo, że wszyscy pracujemy w rzeczywistości, której się nie spodziewaliśmy. Działamy w szybkim tempie i na bieżąco koordynujemy nasze wspólne działania, bo tak właśnie funkcjonuje świat social mediów, gdzie Kerfuś stał się gwiazdą - mówi nam Aleksandra Wierzba, specjalistka ds. komunikacji i CSR w PepsiCo.

Ekspertka zdradza nam, że roboty Kerfuś z brandingiem Pepsi oraz Lay’s, będą w sklepach Carrefour do końca Świąt Bożego Narodzenia. - W tej chwili ustalamy szczegóły ewentualnego rozszerzenia współpracy - dodaje Aleksandra Wierzba.

Firma PepsiCo zauważa, ze cały buzz wokół robota został wygenerowany bez angażowania dodatkowego budżetu marketingowego.

- Bardzo cieszymy się z tak żywiołowej reakcji konsumentów. Co ciekawe do tej pory obie firmy nie prowadziły kampanii marketingowej wokół Kerfusia. Kampania stała się viralowa – czyli najlepsza z możliwych. Wszystkie przejawy twórczości internetowej to spontaniczne działania konsumentów - podkreśla Aleksandra Wierzba z PepsiCo.

Z pilotażu nowego urządzenia usatysfakcjonowany jest także Carrefour Polska.

- Od początku testów tego pilotażowego programu promocyjnego z użyciem samojezdnych eRobotów liczyliśmy na to, że projekt przypadnie do gustu fanom nowoczesnych rozwiązań. Zdawaliśmy sobie sprawę z potencjału, jaki mają interaktywne metody sprzedaży. Popularność tego rozwiązania przerosła jednak nasze oczekiwania. Jesteśmy zadowoleni z trwających testów i chcemy, aby Kerfuś na stałe pomagał uatrakcyjniać proces zakupowy klientom Carrefour - przyznaje w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Carrefour Polska.

Sieć przyznaje, że Kerfuś wzbudza ogromne zainteresowanie w internecie i nie tylko, co przekłada się na odwiedzalność sklepów sieci w galeriach handlowych Arkadia i Galeria Wileńska.

Przewidujemy, że roboty w marketingu i sprzedaży będą wkrótce o wiele bardziej popularne dzięki upowszechnianiu się nowoczesnych technologii oraz większej dostępności tego typu urządzeń na rynku - komentuje Carrefour Polska.

Dołącz do dyskusji: Carrefour i PepsiCo ponadprzeciętnie zadowolone z robota Kerfuś

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Szczerze - to oprócz dzieciarni nikt tym robotem się nie interesuje. Dodatkowo reklamuje truciznę. Zenada
0 0
odpowiedź
User
fgh
To jest ten nowy doradca szymona który mówi wiemy jak.
0 0
odpowiedź
User
Czuwaj!
"...można nie tylko porozmawiać z robotem czy wejść z NIĄ w interakcję".

Tych tekstów nikt nie czyta przed opublikowaniem?
0 0
odpowiedź