Ketchup Kotlin reklamowany jako kulinarny ratownik (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ketchupu Kotlin (Agros-Nova). Akcję przygotowały firmy Brasil, Lemon i Mediacom Warszawa.
W nowej kampanii ketchupu Kotlin jest on przedstawiany jako bohater, który ratuje różne dania: frytki, kanapkę, parówkę i zapiekankę. Ma to podkreślać, że ketchup ten podkreśla smak każdej potrawy, do której zostaje dodany. To pierwsza od kilku lat szerokozasięgowa kampania ketchupu Kotlin.
W ramach akcji cztery 15-sekundowe reklamy od 17 sierpnia są emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) i tematycznych (m.in. National Geography, Discovery, Canal+). Łącznie spoty zostaną wyświetlone ok. 4,1 tys. razy.
W internecie reklamy będą emitowane w serwisach Demotywatory.pl i Interia.pl, komunikatorze GG oraz na stronach o tematyce kulinarnej. Ponadto działania będą prowadzone na facebookowym fanpage’u marki Kotlin, a w serwisie ketchupy.pl udostępniona zostanie zabawna gra z ketchupem Kotlin w roli głównej.
Za kreację kampanii i działania w interncie odpowiada agencja Brasil, spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Lemon, a wyreżyserował Jacek Szymański, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Ketchup Kotlin reklamowany jako kulinarny ratownik (wideo)