KFC w Polsce nagrodzone
KFC Poland otrzymało Worldwide Best Practice Award.
Nagrodę przyznano podczas szkolenia kadry menażerskiej YUM Restaurants International.
Zielona linia KCF została wyróżniona w kategorii najlepszego produktu, najlepszej promocji marketingowej oraz egzekucji w restauracji. Polskie sałatki zostały określone jako najlepszy produkt w tej kategorii spośród wszystkich rynków, na których są obecne restauracje KFC. Nagrodę wręczyła Bronwyn Heys - Worldwide KFC Marketing Director of YUM Restaurants International.
"Niewątpliwie sukces zawdzięczamy doskonałej pracy działów Rozwoju Nowych Produktów oraz Marketingu nad kompozycją mis sałatkowych. Nowatorska wizualizacja materiałów reklamowych przyczyniła się do zwiększenia atrakcyjności kampanii - fotografie sałatek skomponowaliśmy tak, aby materiały POS podkreślały ich świeżość, smakowitość oraz wyjątkowość.
Na te właśnie elementy YUM Restaurants International zwrócił przede wszystkim uwagę - mówi Robert Padiasek, Marketing Manager KFC."
Dołącz do dyskusji: KFC w Polsce nagrodzone