KFC z nowym serwisem www, niestandardowe działania w restauracjach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej KFC - "Poznaj nas bliżej!", w ramach którego uruchomiony został nowy serwis internetowy marki, a w restauracjach prowadzone są niestandardowe działania z wykorzystaniem kodów QR.
W nowym serwisie internetowym KFC, podobnie jak wcześniej, można znaleźć informacje dotyczące oferty marki – menu, aktualne promocje, czy lokalizację restauracji.
Nowością na stronie jest sekcja "od kuchni", gdzie można się dowiedzieć w jaki sposób kucharze KFC przygotowują dania, od jakich dostawców pochodzą kurczaki, obejrzeć relację z fabryki frytek, posłuchać odpowiedzi na pytania zadane w sondzie ulicznej, a także spróbować swoich sił w quizie.
Witryna zawiera także książkę kucharską z przepisami na dania z wykorzystaniem kurczaka z KFC. Opracowane one zostały pod kątem różnych okazji i umiejętności kulinarnych. Z kolei opinie fanów marki na Facebooku dotyczące potraw w KFC pojawiają się w pasku rekomendacji pod każdą pozycją z menu restauracji.
Nowy serwis KFC ma także swoją wersję mobilną, która wyposażona została m.in. w lokalizator wyszukujący restauracje KFC położone najbliżej miejsca, w którym aktualnie znajduje się użytkownik.
>>> So Good - gra z rozszerzoną rzeczywistością w KFC
Dania w KFC są teraz serwowane na nowych podkładkach zawierających wypowiedzi kucharzy. Dostępne są na nich również kody QR, które można zeskanować przy użyciu telefonu z dostępem do internetu i odpowiedniej aplikacji. Sczytanie kodu pozwala na obejrzenie filmów wideo z zaplecza kuchni KFC. Ich autorami są pracownicy restauracji, a same nagrania wyłonione zostały w drodze konkursu.
Nowy serwis internetowy KFC opracowany został przez agencję Red8 Digital wspólnie z zespołem KFC odpowiedzialnym za digital marketing, we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller, która odpowiedzialna jest także za działania PR w ramach kampanii.
Dołącz do dyskusji: KFC z nowym serwisem www, niestandardowe działania w restauracjach