SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kitkat Taxi Tour

Rusza ogólnopolska kampania KITKAT Taxi Tour

Od 27 kwietnia do 5 czerwca w 7 największych miastach Polski pojawią się taksówki KITKAT, które przez trzy kolejne dni wszystkim chętnym osobom oferować będą darmowe przejazdy. Pomogą one uniknąć uciążliwego tłoku, zapewniając szybki transport w nietypowej atmosferze.

Taksówkami KITKAT są zabytkowe samochody marki Warszawa, które pomalowano na kolor czerwony, wystrój wewnętrzny utrzymany jest w klimacie hinduskim, nawiązującym do cieszącej się duża popularnością reklamy telewizyjnej batonu KITKAT ChunKy. Zarówno kierowca, jak i muzyka, która towarzyszyć będzie osobie podróżującej wystylizowane będą w stylu hinduskim.

KITKAT Taxi Tour odbywa się w największych miastach Polski: Łodzi, Poznaniu, Katowicach, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku. W miastach tych w wyznaczonych miejscach znajdować się będą punkty animacyjne, które stanowić będą przystanek postojowy dla taksówek. Punkty te pojawią się w miejscach szczególnego natężenia ruchu pieszych oraz miejscach związanych z życiem studenckim, ponieważ cała akcja w szczególności skierowana jest do młodzieży. Celem akcji jest stworzenie wśród młodzieży wizerunku batonu KITKAT, jako marki rozumiejącej codzienne życie młodych ludzi, dającej im okazję do zrobienia sobie przerwy od codziennych spraw i problemów - powiedział Łukasz Sobotkowski, Product Manager Nestlé Polska S.A.

Punkty animacyjne, to miejsca, którym zostanie nadana atmosfera orientalnego bazaru. Będzie tu można zrobić sobie miłą przerwę w ciągu dnia, wziąć udział w egzotycznym konkursie, posłuchać hinduskiej muzyki, zdrzemnąć się na łożu fakira oraz zaznać wielu innych atrakcji. Typowanie osób do kolejnego kursu taksówką odbywać się będzie poprzez konkursy. W miejscach animacji prowadzony będzie sampling produktów, a każda przybyła osoba otrzyma pamiątkową kartkę.

Akcji towarzyszyć będzie kampania w lokalnych stacjach radiowych. Dodatkowo, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych uczestników w przeddzień akcji wokół planowanych miejsc animacyjnych będą rozwieszane plakaty i rozdawane ulotki informacyjne. Obok konkursów z nagrodami oraz animacji prowadzony będzie również sampling batonów KITKAT. Całości towarzyszyć będą rytmy hinduskiej muzyki - powiedziała Monika Łapczyńska, Account Manager Agencji Euro RSCG 4D, która przygotowała całą akcję.

KIT KAT ChunKy to znany na całym świecie baton, będący znakomitym połączeniem pysznego, chrupiącego wafelka i wspaniałej mlecznej czekolady. Idealnie nadaje się jako słodka przekąska w czasie przerwy w nauce i zabawie. Ma atrakcyjne opakowanie oraz kolorową, przyciągającą wzrok szatę graficzną. Baton KIT KAT ChunKy wprowadzony został na Polski rynek w 2003 roku. W krótkim czasie baton ten zawojował rynek. Przez magazyn Detal Dzisiaj został wybrany Towarem Roku 2003. Rozpoznawalność marki sięga 71%. (SMG/KRC Tracking Study Feb.2004)

Terminarz wydarzeń w poszczególnych miastach:

  • Łódź - 27 - 29.04.2004
  • Poznań - 6 - 8.05.2004
  • Wrocław - 13 - 15.05.2004
  • Katowice - 17 - 19.05.2004
  • Warszawa - 20 - 22.05.2004
  • Kraków - 27 - 29.05.2004
  • Trójmiasto - 3 - 5.06.2004
  • Dołącz do dyskusji: Kitkat Taxi Tour

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl