Kobiety zastępują mężczyzn w kampanii Brawny (wideo)
Stawiająca dotąd na mężczyzn marka Brawny postanowiła zmienić o 180 stopni swój wizerunek. W nowej kampanii silnych mężczyzn zastąpiły kobiety sukcesu odziane w symbolizującą amerykańską męskość flanelowe koszule.
Opatrzona hashtagiem #StrengthHasNoGender kampania została przygotowana na Dzień Kobiet. Składa się z czterech spotów.
Dotąd symbolem produkującej papierowe ręczniki marki Brawny był wizerunek barczystego faceta z rozległą klatą opiętą tradycyjną amerykańską flanelową koszulą w kratę. Tym razem jednak mamy do czynienia z rewolucyjną zmianą - zamiast mężczyzn bohaterkami spotów są kobiety, które osiągnęły zawodowy sukces.
Bohaterki spotów promujących Brawny to Linda Alvarado, właścicielka firmy budowlanej Alvarado Construction, Swin Cash - koszykarka kobiecej ligi NBA i złota medalistka olimpijska, ratująca ludzi jako strażak Maureen Stoecklein oraz Valerie Montgomery Rice, szefowa Morehouse School of Medicine.
Wszystkie występujące w kampanii kobiety osiągnęły sukces w dziedzinach kojarzonych zwykle z facetami dowodząc, że granice pomiędzy Marsem i Wenus powoli się zacierają, a mężczyźni powinni coraz bardziej zwracać uwagę na kobiecą konkurencję w obszarach, które dotąd zwykli uważać za swoją wyłączną domenę.
Dołącz do dyskusji: Kobiety zastępują mężczyzn w kampanii Brawny (wideo)