„Kochaj życie” w kampanii Tymbarka (wideo)
W telewizji pod hasłem „Kochaj życie” rozpoczęła się kampania reklamowa napojów Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy 303, ProProduction, Lunapark i ZenithOptimedia Group.
Nowe reklamy napojów Tymbarka pokazują grupę przyjaciół podczas wakacyjnej wyprawy, w której towarzyszą im napoje tej marki z charakterystyczny kapslem. W spotach wykorzystano piosenkę „Morning Sun” australijskiej grupy Strange Talk. Kampania, pod hasłem „Kochaj życie”, jest skierowana do młodszej grupy docelowej.
Reklamy w wersji 45-, 30- i 15-sekundowej są emitowane w telewizji, a spot 2-minutowy jest dostępny na YouTubie.
Kreację kampanii przygotowała agencja 303, spoty nakręcił Kacper Fertacz , wyreżyserował Amon Schulz, wyprodukowała firma ProProduction, a postprodukcją zajęło się studio Lunapark.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Kochaj życie” w kampanii Tymbarka (wideo)