SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejna edycja kampanii 'Woda'

Saatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiej Akcji Humanitarnej III edycję kampanii 'Woda', której celem jest zbiórka pieniędzy na zapewnienie dostępu do wody pitnej w Afryce i Azji.

Saatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiej Akcji Humanitarnej III edycję kampanii „Woda”, której celem w tym roku jest zebranie pieniędzy na zapewnienie dostępu do wody pitnej w Afryce i Azji oraz informowanie odbiorców o skali problemu, zwłaszcza w Afryce. Akcja, która będzie miała miejsce w sierpniu jest skierowana do całego społeczeństwa polskiego z naciskiem na grupę osób w wieku 20 – 40 lat. Kampania „Woda” obejmie stacje telewizyjne, radiowe, prasę, kina oraz internet. Akcja będzie miała miejsce w stacjach telewizyjnych: Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic, Club, Europa Europa, AXN, Romantica, VH1, Planete, TV4. W ramach kampanii prasowej layouty będą ukazywały się w następujących tytułach: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Fakt, Dziennik, Fluid, Wprost, Kropka TV, Przyjaciółka, Przyjaciółka Sukces, Cinema, Gala, Rodzice, Dziecko, Poradnik Domowy, Polityka, Forum oraz Życie Warszawy. Spoty będą emitowane w następujących stacjach radiowych: Radio Północ Koszalin, Radio PR Olsztyn, Radio PR Lublin, Radio Piotrków, Radio Akadera Białystok i Radio PR Rzeszów. Internauci znajdą informacje o kampanii na stronie www.wodapitna.pl oraz na stronach należących do sieci ARBOmedia i Ad.net.

„Zamiast tworzyć kolejny ponury film o trudnej sytuacji w odległych krajach dotkniętych suszą, postanowiliśmy zaktywizować Polaków w przewrotny sposób. W spocie „podszyliśmy się” pod biuro podróży, które zaprasza na wyjazd ekstremalny do Afryki. W materiałach kampanii znajduje się informacja, że 5 złotych to kwota, która zapewni jednemu człowiekowi w Afryce i Azji dostęp do wody na cały miesiąc” – mówi Radosław Kotapka, Copywriter odpowiedzialny za stworzenie kreacji kampanii w Saatchi & Saatchi.

W ramach kampanii będą także rozprowadzane opaski fundraisingowe na rękę z hasłem „Zbieram wodę”. Informacje o możliwości zakupu bransoletki znajdą się na plakatach w sieciach sklepów EMPiK oraz w restauracjach Pizza Hut. W tych punktach znajdą się też specjalne displaye z opaskami.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia przy współpracy z Polską Akcją Humanitarną.

Klient: Polska Akcja Humanitarna
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Justyna Stępień, Łukasz Chojecki
Przedstawiciele agencji: Paweł Usakowski
Dyrektor kreatywny: Jason Romeyko
Dyrektor artystyczny: Bożena Ślaga
Copywriter: Radosław Kotapka.

Dołącz do dyskusji: Kolejna edycja kampanii 'Woda'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl