Kolejna kampania DEMO dla Bakomy
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wspierająca nową promocję serka Bakuś, którego producentem jest firma Bakoma SA
Pomysłodawcą akcji jest dział marketingu Bakomy, autorem kreacji agencja DEMO Effective Launching.
Hasło promocji to "Bakuś i Super Kaczory". Znalezienie pod wieczkiem ikonki Donalda, upoważnia do jego wymiany na egzemplarz tygodnika "Kaczor Donald" w każdym kiosku Ruchu. Dodatkowo, do wygrania jest 30 komputerów. Aby wziąć udział w ich comiesięcznym losowaniu, należy zebrać 5 wieczek z bakusiowych serków i przesłać na adres producenta.
Klimat nowego spotu reklamowego odwołuje się do poprzedniej kampanii Bakusia - radosny, kolorowy świat dzieci i lekki, puszysty serek. Nowością jest animowany tygrysek, który przedstawia zasady promocji.
Działania reklamowe obejmą główne stacje telewizyjne. Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy StarCom.
Dołącz do dyskusji: Kolejna kampania DEMO dla Bakomy