Kolejna kobieca marka w Headlines
Firma Janssen-Cilag powierzyła Headlines projekt wprowadzenia na polski rynek nowej marki Evra, która jest prawdziwym przełomem w antykoncepcji hormonalnej
To kolejna kampania, w której Headlines Brand & Corporate Communication może wykorzystać swoje doświadczenie zdobyte w prowadzeniu projektów dla kobiet i o kobietach.
Evra to pierwszy na świecie system transdermalny wykorzystany w antykoncepcji. Jest to cienki, beżowy, elastyczny plaster, którego największą zaletą jest to, że o antykoncepcji trzeba będzie pamiętać tylko raz w tygodniu. Ta nowa metoda daje komfort i swobodę kobietom stosującym antykoncepcję hormonalną, uwalniając je od problemu codziennego pamiętania o pigułce.
Headlines została wyłoniona w ramach przetargu w styczniu br. na opracowanie strategii oraz prowadzenie działań komunikacyjnych przy wprowadzaniu na rynek tej nowej marki.
Całoroczna kampania będzie skierowana do mediów oraz do grupy "opinion leaders", kreujących i dyktujących trendy. Głównym celem kampanii jest zbudowanie wizerunku Evry jako produktu modnego, będącego inspiracją dla projektantów i stylistów. Projekt ma także za zadanie przełamać tabu, jakim jest w Polsce antykoncepcja. Dlatego też działania media relations oprócz rubryk zdrowotnych obejmą także tytuły i kolumny life-stylowe. Evra to kolejny projekt, który będzie obsługiwany przez najnowszą inicjatywę Headlines - biuro prasowe, zawierające kompleksową bazę danych i nowoczesny system komunikacji z mediami.
Wprowadzenie marki Evra to nowe wyzwanie dla Headlines, które w pełni pozwoli na wykorzystanie doświadczenia zdobytego w tworzeniu programów PR skierowanych do kobiet np. "Ja kobieta" dla marki Dove (Unilever), dotyczących m.in. urody, zdrowia i psychologii.
Dołącz do dyskusji: Kolejna kobieca marka w Headlines