SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejny klient Ad-verto

Pasażer może oderwać skrzydło od koperty, w której dostał bilet kolejowy, a następnie wypełnić i wrzucić do skrzynki, aby otrzymać informacje lub zamówić wybrany przez siebie kurs. W ten sposób Europejska Szkoła Kształcenia Korespondencyjnego (ESKK) postanowiła promować swoją ofertę szkoleń. Wykorzystuje do tego nowy nośnik reklamowy - Ad - verto, okładkę na bilety kolejowe.

Europejska Szkoła Kształcenia Korespondencyjnego jest kolejną po Providencie firmą, która korzysta z alternatywnej formy promocji oferowanej przez nowy nośnik reklamowy Ad - verto, wprowadzony na polski rynek przez firmę Begimo S.A. ESKK istnieje w Polsce od 1991 roku. Jest pierwszą placówką oświatową o profilu korespondencyjnym. Dotychczasowe kampanie reklamowe szkoły opierały się głównie na promocji w prasie oraz reklamie "door to door". Mimo zadowalających efektów ESKK nadal szuka nowych form dotarcia do klientów.

,,Poszukiwaliśmy nowego, niekonwencjonalnego, a jednocześnie skutecznego kanału komunikacji, który ma nam zapewnić dotarcie do interesującej nas grupy docelowej" - mówi Klaudia Andrzejewska, Zastępca Kierownika ds. Marketingu Europejskiej Szkoły Kształcenia Korespondencyjnego - "Dlatego też zdecydowaliśmy się promować nasze kursy na kopercie Ad - verto, która daje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zapozna się z naszą ofertą".

Kampania reklamowa ruszyła 5-go września 2003 r. i potrwa do końca miesiąca. Bilety kolejowe wraz z okładkami Ad - verto są dystrybuowane na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Trzy moduły reklamowe umożliwiają zamieszczenie informacji z obydwu stron okładki. Koperta jest wykonana z papieru kredowego z perforacją, która ułatwia oderwanie formularza zwrotnego.

Wykorzystany w kampanii kupon z perforacją zawiera z jednej strony komunikat reklamowy oraz informacje o warunkach promocji. Druga strona jest formularzem zamówienia. Aby zamówić wybrany kurs, wystarczy wypełnić kupon i wrzucić go do skrzynki pocztowej. Opłata pocztowa została przeniesiona na adresata. ,,Efektywność kosztowa, gwarantowany i bezpośredni sposób dotarcia do konsumenta to największe zalety Ad - verto - okładki na bilet kolejowy" - powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager Begimo S.A. - ,,Cieszy nas, że nośnik zyskuje coraz większe zainteresowanie ze strony reklamodawców, oraz że zaczyna pełnić nową rolę w promocji sprzedaży jako narzędzie pozyskiwania zamówień".

Dołącz do dyskusji: Kolejny klient Ad-verto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl