'Kolory nie do zdarcia'
Publicis przygotował kampanię nowego produktu Garnier - supertrwałej farby do włosów 100% Color
'Kolory nie do zdarcia' - to hasło przygotowanej przez agencję reklamową Publicis szeroko zakrojonej kampanii najnowszego produktu marki Garnier – kremowej farby do włosów 100% Color.
Publicis przygotował na potrzeby kampanii trzy 30-sekundowe spoty. W jednym występuje zmysłowa, grająca na gitarze blondynka, w drugim stylowa ciemnowłosa szachistka, a w trzecim zbuntowana czerwonowłosa kick bokserka. Różni je niemal wszystko, ale łączy blask włosów osiągnięty dzięki farbie 100% Color. W każdym ze spotów powtarza się ta sama scena. Z różnych powodów na planie zdjęciowym gaśnie nagle światło, ale kolor włosów modelek jest tak intensywny i wyrazisty, że włosy lśnią nawet w ciemnościach.
„Wspólnym przekazem wszystkich trzech filmów jest informacja, która powinna zainteresować większość pań niezależnie od wieku i charakteru: 100% Color nadaje włosom trwały kolor i wyrazistość” – powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.
Spoty reklamowe będą emitowane rotacyjnie w TVP, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych. Jednocześnie kampanie reklamowe ruszą w prasie kobiecej (m.in. „Claudia”, „Cosmopolitan”, „Twój Styl”, „Olivia”, „Viva”). Dodatkowym wsparciem dla tej kampanii będą reklamy w POS oraz reklamy wielkoformatowe i outdoorowe (billboardy i citylighty).
Media dla kampanii zakupił dom mediowy Optimedia.
Klient: Garnier
Przedstawiciel klienta:
Agata Patkowska - Dyrektor Marketingu Garnier-Maybelline
Michał Sacha - Product Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka – Group Account Director
Monika Rendzner - Account Manager
Kreacja:
Dagmara Witek-Kuśmider - copywriter
Julia Wójcik - copywriter
Dom Mediowy: Optimedia
Dołącz do dyskusji: 'Kolory nie do zdarcia'