Koniec jesiennego sezonu show Figurskiego
Czwórka zakończyła emisję trzeciej edycji talk-show "Jazda Figurowa". Program, w sezonie jesiennym, oglądało średnio 280 tys. widzów. - Po roku poszukiwania formuły, udało nam się nadać programowi własny klimat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Figurski.
Premiery programu "Jazda Figurowa", emitowane w piątki, miały średnio 282 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 2,64 proc. (2,25 proc. w grupie komercyjnej). Powtórki nadawane w niedziele śledziło 224 tys. osób (2,1 i 2 proc. udziału w rynku).
Talk-show cieszyło się największą popularnością wśród kobiet, osób powyżej 30 roku życia oraz mieszkańców największych miast. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl wpływy reklamowe przy talk-show (premiery i powtórki) wyniosły 1,64 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
- Po roku poszukiwań udało nam się ukształtować formułę programu."Jazda figurowa" zyskała swoją stałą, wierną widownię. Ma własny styl,odrębny od formatów Wojewódzkiego czy Majewskiego - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Michał Figurski. - Nie oznacza to jednak, że "Jazda" nie będzie dalej ewoluowała. Jeśli będzie kontynuowana, chciałbym, aby prym wiódł w niej talk, a nie show - dodaje.
Czwórka nie udziela jeszcze oficjalnych informacji dotyczących przyszłości programu. Jednak jak wynika z naszych wstępnych ustaleń format na razie jest bezpieczny i ma być dalej realizowany.
Dołącz do dyskusji: Koniec jesiennego sezonu show Figurskiego
Kto słucha i oglada takie dziwadło .Zenada.