Koniec RMS Polska
Firma RMS wycofuje się z polskiego rynku
7 stycznia 2003 zarząd Radio Marketing Service Hamburg poinformował zespół zarządzający RMS Polska o podjęciu decyzji o zakończeniu działalności polskiego oddziału brokera reklamy radiowej. Decyzja ta została wcześniej zatwierdzona uchwałą walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Hamburgu. W związku z postanowieniem - niemieccy udziałowcy, którzy posiadali 100% akcji RMS Polska, wycofują się z przedsięwzięcia, jednak nie wykluczają możliwości dalszego inwestowania po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Ustanowione postępowanie jest wynikiem zmiany globalnej strategii RMS wobec rozwoju sieci poza granicami Niemiec.
Pomimo podjęcia działań zmierzających do zamknięcia spółki, Zarząd RMS Polska zapewnia, iż wywiąże się ze wszelkich zobowiązań, podjętych zarówno wobec domów mediowych, klientów bezpośrednich jak i stacji radiowych. Broker informuje, iż zakończy wszystkie rozpoczęte projekty świadcząc w tym czasie serwis na niezmiennym, wysokim poziomie.
RMS Polska w krótkim czasie wypracował wysoką pozycję oraz zaoferował na rynku reklamy radiowej niespotykane dotąd w kraju standardy i serwis na najwyższym poziomie, dzięki czemu z sukcesem wpisał się w polską rzeczywistość mediową. Zarządzający spółką nie wykluczają zatem w przyszłości skorzystania z unikalnego, gromadzonego przez lata doświadczenia znakomitych fachowców tworzących zespół RMS Polska.
Dołącz do dyskusji: Koniec RMS Polska