SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN

Talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” w jesiennej ramówce ogląda średnio 564 tys. osób. TVN w paśmie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły jak na razie 6,33 mln zł.

Ewa Drzyzga, „Rozmowy w toku”, fot. TVN Ewa Drzyzga, „Rozmowy w toku”, fot. TVN

Z końcem października z ramówki TVN zniknie talk-show „Rozmowy w toku” emitowany od ponad 16 lat. Prowadząca go Ewa Drzyzga pracuje już nad nowym programem, którego emisja ruszy w przyszłym roku.

Jak przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN, rezygnacja z „Rozmów w toku” wynika ze strategii programowej nadawcy. Od 2 listopada zamiast programu w paśmie popołudniowym będzie pokazywany serial scripted docu „19 +”, opowiadający historie absolwentów klasy maturalnej, którzy próbują odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 16:30.

Ostatnia edycja programu nadawana jest w TVN w dni powszednie o godz. 15.00. Średnia widownia talk-show w okresie od 1 września do 6 października br. wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 5 października br. Przyciągnął on przed ekrany 796 tys. osób.

Topowe odcinki „Rozmów w toku”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

05-10-2016

796 138

10,44%

06-10-2016

761 105

11,04%

08-09-2016

728 478

14,11%

TVN w paśmie nadawania formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy jest Polsat z udziałem na poziomie 15,40 proc., emitujący w tym czasie „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (6,92 proc.; gł. „Wiadomości”, prognoza pogoda oraz „Obserwator”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (2,54 proc.; „Cesarzowa Ki” i „Panorama - kraj”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

921 450

15,40%

425 009

19,90%

569 404

18,06%

TVN - Rozmowy w toku

564 463

9,44%

259 371

12,14%

352 220

11,17%

TVP1

414 204

6,92%

73 758

3,45%

153 365

4,86%

TVP2

151 722

2,54%

46 596

2,18%

82 128

2,60%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show w analizowanym okresie wyniosły 6,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dla porównania, w całym sezonie wiosennym br. (w okresie od 8 lutego do 13 maja) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób przy udziale wynoszącym 8,92 proc. w grupie 4+ i 11,43 proc. w 16-49.

W okresie od 10 lutego do 6 marca 2014 roku „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,15 mln widzów (odpowiednio 12,26 proc. i 14,26 proc. udziału), od 2 września do 21 października 2013 roku - 1,06 mln (14,92 proc. i 18,02 proc.), od 11 do 25 lutego 2013 roku - 1,52 mln (15,66 proc. i 18,83 proc.), od 3 września do 16 października 2012 roku - 1,16 mln (17,52 proc. i 19,21 proc.). Z kolei w jesiennych ramówkach od 2006 do 2010 roku widownia programu wahała się od 1,40 do 1,60 mln osób.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,79 proc.

Dołącz do dyskusji: Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zaa
Najpierw "Moda na sukces" w TVP, teraz "Rozmowy w toku" w TVN. Co będzie następne? "Kiepscy" w Polsacie? Bardzo dobrze, że to zdejmują, czas najwyższy.
0 0
odpowiedź
User
hmmm
Udzialy w rynku nie az takie slabe...
0 0
odpowiedź
User
Klok
Zdejmują, zdejmują, dopiero...teraz? Przecież od długiego czasu ta kaszana przypomina reklamy Telezakupów. W nowej serii posunęli się jednak za daleko. Masakra. Dno dna, Drzyzga brudzi własne nazwisko takim badziewiem. Co oni zrobili z programem na który kiedyś czekało się od rana? Paranoja.
0 0
odpowiedź