Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN
Talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” w jesiennej ramówce ogląda średnio 564 tys. osób. TVN w paśmie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły jak na razie 6,33 mln zł.
Z końcem października z ramówki TVN zniknie talk-show „Rozmowy w toku” emitowany od ponad 16 lat. Prowadząca go Ewa Drzyzga pracuje już nad nowym programem, którego emisja ruszy w przyszłym roku.
Jak przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN, rezygnacja z „Rozmów w toku” wynika ze strategii programowej nadawcy. Od 2 listopada zamiast programu w paśmie popołudniowym będzie pokazywany serial scripted docu „19 +”, opowiadający historie absolwentów klasy maturalnej, którzy próbują odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 16:30.
Ostatnia edycja programu nadawana jest w TVN w dni powszednie o godz. 15.00. Średnia widownia talk-show w okresie od 1 września do 6 października br. wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 5 października br. Przyciągnął on przed ekrany 796 tys. osób.
Topowe odcinki „Rozmów w toku”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR% |
|
05-10-2016 |
796 138 |
10,44% |
06-10-2016 |
761 105 |
11,04% |
08-09-2016 |
728 478 |
14,11% |
TVN w paśmie nadawania formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy jest Polsat z udziałem na poziomie 15,40 proc., emitujący w tym czasie „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (6,92 proc.; gł. „Wiadomości”, prognoza pogoda oraz „Obserwator”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (2,54 proc.; „Cesarzowa Ki” i „Panorama - kraj”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat |
921 450 |
15,40% |
425 009 |
19,90% |
569 404 |
18,06% |
TVN - Rozmowy w toku |
564 463 |
9,44% |
259 371 |
12,14% |
352 220 |
11,17% |
TVP1 |
414 204 |
6,92% |
73 758 |
3,45% |
153 365 |
4,86% |
TVP2 |
151 722 |
2,54% |
46 596 |
2,18% |
82 128 |
2,60% |
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show w analizowanym okresie wyniosły 6,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dla porównania, w całym sezonie wiosennym br. (w okresie od 8 lutego do 13 maja) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób przy udziale wynoszącym 8,92 proc. w grupie 4+ i 11,43 proc. w 16-49.
W okresie od 10 lutego do 6 marca 2014 roku „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,15 mln widzów (odpowiednio 12,26 proc. i 14,26 proc. udziału), od 2 września do 21 października 2013 roku - 1,06 mln (14,92 proc. i 18,02 proc.), od 11 do 25 lutego 2013 roku - 1,52 mln (15,66 proc. i 18,83 proc.), od 3 września do 16 października 2012 roku - 1,16 mln (17,52 proc. i 19,21 proc.). Z kolei w jesiennych ramówkach od 2006 do 2010 roku widownia programu wahała się od 1,40 do 1,60 mln osób.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN