Konkurs dla studentów
Staże czekają na studentów
Do 30 kwietnia można przesyłać rozwiązane case study w trwającym konkursie dla studentów "TBWADISRUPTION ELITE". Organizatorem konkursu jest TBWACOMMUNICATION GROUP. Nagrody to pięć trzymiesięcznych, płatnych staży w agencjach należących do TBWACOMMUNICATION GROUP: w agencji reklamowej TBWAWARSZAWA, w agencji marketing services TEQUILAPolska oraz w pozostałych agencjach grupy: TBWADATA SOLUTIONS, TBWAPR, SALES LINK, PUBLISHING PARTNERS. Patronami w konkursie są Eurostudent, Press, 4-biz i Mediarun.pl.
Konkurs rozpoczął się 22 marca i skierowany jest do studentów 3,4,5 roku studiów oraz tegorocznych absolwentów. Zadaniem uczestników jest rozwiązanie case study w oparciu o narzędzia Disruption stosowane globalnie przez sieć agencji TBWA. Pomocna będzie w tym książka Jean-Marie Dru "Disruption Live". Informacje o idei Disruption oraz o książce dostępne są również na stronie www.disruptionlive.pl . Z kolei na www.disruptionlive.pl/konkurs znajdują się wszystkie informacje o konkursie, case study i regulamin. Pytania odnośnie konkursu oraz zgłoszenia można przesyłać na adres konkurs@tbwa.pl . Konkurs potrwa do 1 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Konkurs dla studentów