Konkurs Media Trendy
Jury obejrzy prace zgłaszane w formie prezentacji w hotelu Westin 24 lutego 2005r.
W siedzibie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce odbyło się posiedzenie Komitetu Organizacyjnego nowej edycji konkursu Media Trendy 2005. Komitet, w którego skład wchodzą członkowie Klubu Mediowego SAR, oraz przedstawiciele Eskadry i Biura SAR powołał jury, które będzie oceniało innowacyjność kampanii mediowych z 2004 roku. Jury obejrzy prace zgłaszane w formie prezentacji w hotelu Westin 24 lutego 2005r.
W kategoriach innowacyjne zastosowanie TV, radia, kina, prasy, outdooru, internetu, media-mixu , mediów ambientowych (active advertising), jurorami zostali:
Przedstawiciele Domów Mediowych:
Rafał Ciszewski - Dyrektor ds. Rozwoju - Starcom
Anna Lubowska - Prezes - Mediaedge/CIA
Paweł Sawicki - Dyrektor Generalny - Media Direction
Renata Wasiak - Media Director - Initiative Media
Tadeusz Zórawski - Strategic media planning Director - Uniwersal Mccann
Przedstawiciele Mediów:
Zbigniew Badziak - Dyrektor Biura Reklamy - TVP
Jarosław Chojecki - Dyrektor Sprzedaży Clear Channel Poland
Tomasz Englert - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu grupy ITI
Sławomir Jędrzejewski - Vice-Prezes Zarządu AMS d/s sprzedaży i marketingu
Dyrektor d/s sprzedaży korporacyjnej grupy Agora
Grzegorz Kiszluk - Redaktor Naczelny - Brief
Przedstawiciele działów kreacji Agencji Reklamowych:
Piotr Alchimowicz - Dyrektor Kreatywny OgilvyOne
Kot Przybora - Prezes Zarządu oraz Dyrektor Kreacji PZL
Jacek Szulecki - Dyrektor Kreatywny - Saatchi&Saatchi
Przedstawiciele Klientów:
Jacek Pawlak - Prezes Toyota Motor Poland
Paweł Kamiński - Dyrektor Marketingu Coty Polska
Piotr Cichecki - Dyrektor Naczelny - Puma Polska
Gala i wręczenie statuetek w Konkursach: Innowacji w Planowaniu Mediów, a także Innowacji w Mass Mediach - Media Trendy, odbędzie się 10 marca 2005 w hotelu Westin w Warszawie. Konkursowi towarzyszyć będzie dwudniowa konferencja, w programie której znajdą się między innymi prezentacje najlepszych światowych kampanii mediowych, które zwyciężyły na międzynarodowych festiwalach, oraz wystąpienia światowych autorytetów w dziedzinie strategii mediowej.
Dołącz do dyskusji: Konkurs Media Trendy