Konkurs Metropol Globar Print Award rozstrzygnięty
Metro Internationa wydawca dziennika Metropo (na świecie Metro) ogłosił wczoraj wyniki konkursu Metropol Globar Print Awards.
Zwycięzcy zostali nagrodzeni podczas Gali finałowej, która odbyła się wczoraj w Sztokholmie. Międzynarodowe jury wybrało 3 zwycięzców, których kampanie zamieszczone na łamach dziennika Metropol, były najbardziej kreatywne i nowatorskie. Zwycięzcami zostali:
01. Bocatta (Eat Out Group)
agencja kreatywna: Senora Rumore
dom mediowy: Media Planning MPG
format: Gazeta dystrybuowana a w opakowaniu kanapkowym
02. McDonald’s
agencja kreatywna: DDB
dom mediowy: OMD
format: cała strona
03. Lot-Quebec
agencja kreatywna: Diesel
dom mediowy:TouchePHD (planning); Carat (buing)
format: MetroWrap, cut-outy & specjalna dystrybucja
Jury dokonując wyboru zwycięzcy brało pod uwagę dwa kryteria: kreatywność kampanii jak również koncepcję na wykorzystanie możliwości gazety.
Członkami jury byli:
- Alan Rutherford, Global Director of Media,Unilever
- Agustin Elbaile, Executive Creative Vice-President, McCann-Erickson Worldwide
- Andrey Azarov, Print Buying Director, OMD Code Of Trade, Russia
- Cindy Davies, Integrated Marketing Manager, Chevrolet Europe
- Dan Cresta, Head of Global Media, Naked - Heather McCracken, Global Communications Manager, HSBC
- Helen Hung, Head of Public Affairs, University of Hongkong
- Judite Mota, President of Creative Club of Portugal, Art. Director at Young & Rubican Brands Portugal
- Liam McDonnell, Chief Operations Officer, Aegis Media Ireland
- Martin Sundberg, Account Director, Mediacom Sweden
www.metroprintawards.com/winners
Dołącz do dyskusji: Konkurs Metropol Globar Print Award rozstrzygnięty