Konsorcjum profile i profile-dialog wygrało przetarg
... na przeprowadzenie ewaluacji programu "Inicjatywa"
Konsorcjum agencji profile i profile-dialog wygrało w przetargu na przeprowadzenie ewaluacji programu "Inicjatywa" ogłoszonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Celem przygotowanego projektu badawczego jest ocena skuteczności programów pomocowych dla górnictwa i hutnictwa finansowanych z funduszy unijnych oraz rządowych. Kontrakt przewiduje przeprowadzenie badań jakościowych na reprezentatywnej próbie osób, które odeszły z branży górniczej lub hutniczej w ramach procesu jego restrukturyzacji oraz skorzystały z programu "Inicjatywa". Ocenie będzie poddana zarówno skuteczność, jak i trwałość efektów osiągniętych w pierwszym etapie funkcjonowania Programu. Określona zostanie także trafność zaproponowanych w Programie rozwiązań. Zakończenie projektu planowane jest na maj 2004 roku.
Agencja profile istnieje od października 1992 roku. Należy do dziesiątki największych firm public relations. Specjalizuje się w działaniach konsultingowo-badawczych związanych z analizowaniem i rozwiązywaniem różnego typu problemów społecznych oraz w działaniach z zakresu public relations - projektowaniu kampanii wizerunkowych, promocyjnych i edukacyjnych, organizowaniu wydarzeń specjalnych.
Świadczy usługi doradcze w zakresie komunikacji społecznej i komunikacji wewnętrznej. Agencja profile obsługuje między innymi TELEKOMUNIKACJĘ POLSKĄ SA, British American Tobacco, Eli Lilly Polska, Złote Tarasy/ING Real Estate, Grupę PZU, MMC Car Polska/Mitsubishi Motors, Chem Trans Logistic Holding Polska S.A. Agencja profile jest członkiem - założycielem Związku Firm Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Konsorcjum profile i profile-dialog wygrało przetarg