SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krócej w Wielkanoc przed telewizorem, hitem mecz Polska-Finlandia

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 16 minut krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją w całym rynku była TVP1, w grupie komercyjnej wygrał Polsat. Najwięcej widzów zgromadził mecz piłkarski Polska - Finlandia.

Najchętniej oglądaną pozycją programową między 25 a 27 marca br. był mecz towarzyski w piłce nożnej Polska - Finlandia, który w Wielką Sobotę obejrzało 4,13 mln widzów, co przełożyło się na 30,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajęły sobotnie „Wiadomości” TVP1 z widownią na poziomie 3,73 mln osób, a trzeci był też nadawany w Jedynce „Teleexpress” (3,64 mln widzów w Lany Poniedziałek).

Na piątej lokacie znalazł się pilotowy odcinek trzeciej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”, który do TVP1 przyciągnął w Niedzielę Wielkanocną przed telewizory 3,06 mln widzów.

W top 10 najpopularniejszych pozycji podczas Świąt Wielkanocnych nie znalazł się żaden film fabularny. Ogółem w tym zestawieniu Jedynka umieściła aż osiem programów, pozostałe dwa nadawane zostały w TVN.

 

Wszyscy 4+

Tytuł

Stacja

Data

Początek

Koniec

AMR

SHR%

MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ - POLSKA - FINLANDIA

TVP1

26-03-2016

17:25:19

19:22:40

4 129 819

30,58%

WIADOMOŚCI

TVP1

26-03-2016

19:30:33

19:53:01

3 725 823

25,77%

TELEEXPRESS

TVP1

28-03-2016

17:00:01

17:15:21

3 636 884

33,21%

SPORT /SERWIS SPORT./

TVP1

28-03-2016

20:01:38

20:09:31

3 103 349

19,93%

ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./

TVP1

27-03-2016

21:35:15

22:24:59

3 062 833

20,60%

BODO /SER.BIOGR.POL./

TVP1

27-03-2016

20:26:52

21:21:24

2 538 052

16,58%

FAKTY

TVN

26-03-2016

19:00:04

19:21:38

2 477 585

17,20%

PROGNOZA POGODY

TVP1

27-03-2016

20:15:58

20:18:58

2 397 390

16,28%

MALI GIGANCI /PROG.ROZR.POL./

TVN

26-03-2016

20:01:25

21:54:01

2 296 336

15,13%

JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/

TVP1

27-03-2016

18:39:46

19:22:50

2 191 295

17,85%


W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce należało  także do meczu Polska-Finlandia, który zgromadził tutaj 1,51 mln widzów i miał 28,26 proc. udziału w rynku.

Druga lokata przypadła filmowi „Bruce Wszechmogący” z widownią na poziomie 1,14 mln osób, który Polsat pokazał w Lany Poniedziałek. Trzeci był program „Rolnik szuka żony” (1,12 mln widzów)
W tym rankingu znalazły się po cztery pozycje TVP1 i Polsatu oraz dwie pokazane w TVN.

 

16-49

Tytuł

Stacja

Data

Początek

Koniec

AMR

SHR%

MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ - POLSKA - FINLANDIA

TVP1

26-03-2016

17:25:19

19:22:40

1 511 436

28,26%

BRUCE WSZECHMOGĄCY /KOM.USA/

Polsat

28-03-2016

20:15:07

22:19:18

1 138 893

16,98%

ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./

TVP1

27-03-2016

21:35:15

22:24:59

1 118 627

17,31%

WIADOMOŚCI

TVP1

26-03-2016

19:30:33

19:53:01

1 094 327

19,39%

EPOKA LODOWCOWA WIELKANOCNE NIESPODZIANKI /FILM ANIM.USA/

Polsat

26-03-2016

19:40:47

20:01:25

1 077 810

19,05%

SMERFY 2 /FILM.FAM.USA/

Polsat

26-03-2016

20:03:28

22:09:24

1 075 720

17,42%

MASTERCHEF JUNIOR /REALITY SHOW POL./

TVN

27-03-2016

19:59:29

21:32:58

1 060 595

17,32%

TELEEXPRESS

TVP1

28-03-2016

17:00:01

17:15:21

1 003 848

22,86%

FAKTY

TVN

26-03-2016

19:00:04

19:21:38

989 778

17,80%

SPORT /SERWIS SPORT./

Polsat

28-03-2016

19:20:46

19:23:45

910 465

16,77%


Najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznej Wielkanocy była Jedynka z udziałem na poziomie 11,87 proc. Stacja ta zanotowała spadek o 3,57 proc. względem ubiegłorocznych Świąt.

Na drugiej pozycji znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 9,17 proc., niższym o 7,19 proc. Trzeci był TVN (8,80 proc.; - 0,79 proc.), zaś czwarta była TVP2 (6,89 proc.), która zanotowała największy spadek wśród stacji tzw. wielkiej czwórki, wynoszący 22,15 proc.

Wzrost wynoszący aż 18,86 proc. zanotowała TV Puls, która awansowała z szóstego na piąte miejsce, notując 4,60 proc. udziału.

Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat liderem był Polsat, którego udział wyniósł 10,79 proc., po spadku o 5,43 proc. Drugie miejsce zajął TVN (10,60 proc. udziału; w górę o 2,81 proc.), a trzecia była TVP1 (9,16 proc.; - 4,78 proc.).

 

Wszyscy 4+

 

SHR %

stacja

04-06.04.2015

26-28.03.2016

TVP1

12,31%

11,87%

Polsat

9,88%

9,17%

TVN

8,87%

8,80%

TVP2

8,85%

6,89%

TV PULS

3,87%

4,60%

TVN7

3,89%

3,80%

TV4

3,55%

3,58%

TVN24

2,13%

2,58%

TVP INFO

2,73%

2,46%

Puls 2

1,65%

2,02%

Wirtualnemedia.pl

 

16-49

 

SHR %

stacja

04-06.04.2015

26-28.03.2016

Polsat

11,41%

10,79%

TVN

10,31%

10,60%

TVP1

9,62%

9,16%

TVP2

7,99%

5,87%

TV PULS

4,54%

4,71%

TV4

4,33%

4,28%

TVN7

4,35%

4,11%

Puls 2

1,88%

2,21%

TVP Seriale

1,55%

2,13%

Polo TV

1,70%

2,05%


Na reklamy w telewizji podczas Świąt najwięcej wydała firma farmaceutyczna US Pharmacia  - jej wydatki w okresie od 26 do 28 marca br. wyniosły 8,84 mln zł. Drugie miejsce zajął operator telekomunikacyjny Polkomtel (8,67 mln zł), a trzecie - koncern Unilever (8,38 mln zł).

26-03-2016 - 28-03-2016

korporacja

Wydatki w zł (brutto)

US PHARMACIA INC.

8 842 835

POLKOMTEL SA

8 673 810

UNILEVER

8 379 926

NESTLE

7 217 751

PEPSICO

6 771 568

AFLOFARM

6 631 419

T-MOBILE POLSKA SA

5 360 683

POLPHARMA

5 190 812

MASPEX WADOWICE

4 419 939

TELEWIZJA POLSAT

4 414 205

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję średnio przez 5 godzin, 7 minut i 25 sekundy, czyli o około 16 minut krócej niż rok wcześniej. W tym roku podczas Wielkanocy panowały wiosenne temperatury i było raczej słonecznie, natomiast rok temu było zimniej oraz występowały liczne opady atmosferyczne.

Dołącz do dyskusji: Krócej w Wielkanoc przed telewizorem, hitem mecz Polska-Finlandia

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
Bodzio 2,5 mln? Na Wspólnej ma chyba mniej więcej tyle...
0 0
odpowiedź
User
ccc
Po co puszczać w święta premierowe odcinki, przecież od lat zaniżają one średnią oglądalność wszystkim programom...
0 0
odpowiedź
User
Zawiedziona Widzka
buahaha to Bodo oglądalnością osiągnął wynik Klanu!!! Nie no, gratulacje. Piękny przykład jak wydaje się pieniądze, ogromne pieniądze w błoto! Taki schrzanić samograj jakim było życie Bodo. Bardzo zawiódł mnie ten serial. Pomijając aktorów, nie ma co się nad nimi pastwić, scenariusz zwyczajnie leży.
0 0
odpowiedź