"Książki Telefoniczne tel." na autobusie
"Sukces zaczyna się od informacji" po takim hasłem w połowie marca br. rozpoczęła się autobusowa kampania promocyjna TP Ditel informująca o książce telefonicznej tel. Kampanię promocyjną zorganizowała firma CAM Media
Po największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Gdańsku oraz na Śląsku) będzie jeździło kilkadziesiąt autobusów z reklamą książki telefonicznej tel. Ogólnopolska kampania reklamowa potrwa kilka miesięcy i wspierana będzie przez reklamę na billboardach. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do reklamodawców i zachęcenie do zamieszczenia reklamy w książce telefonicznej tel. Kampania autobusowa ma za zadanie wesprzeć promocję nowej szaty graficznej wydawnictwa i utrwalić znajomości marki.
Na layoutcie przedstawiono na pierwszym planie książkę telefoniczną tel (w wersji drukowanej i na płycie CD), a w tle ludzi sukcesu. Adaptację layoutu przygotowała firma CAM Media.
W kampanii autobusowej, zrealizowanej przez CAM Media wykorzystano format typu Full Back - (powierzchnia reklamowa na tyle autobusu) dobrze widoczna dla kierowców. Reklama w tym formacie pozwala na dotarcie do szerokiego grona klientów (kierowców, pasażerów, przechodniów). Reklama książki telefonicznej tel. to największa kampania w Polce realizowana w formacie typu Full Back.
Dołącz do dyskusji: "Książki Telefoniczne tel." na autobusie