SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

440 tys. widzów „Kto odmówi pannie młodej?” w Siódemce, 5,06 mln zł z reklam

Emitowany w Siódemce nowy program „Kto odmówi pannie młodej?” oglądało średnio 440 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV Puls i TV4, ale lepiej od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 5,06 mln zł.

Małgorzata Ohme w „Kto odmówi pannie młodej?”; fot. Telewizja TVNMałgorzata Ohme w „Kto odmówi pannie młodej?”; fot. Telewizja TVN

Średnia widownia premierowych odcinków nowego programu „Kto odmówi pannie młodej?”, wyemitowanych w okresie od 18 września do 20 listopada 2020 roku wyniosła 440 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,09 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 6 listopada. Śledziło ją średnio 556 tys. osób.

Podczas nadawania „Kto odmówi pannie młodej?” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV Puls, który miał 6,49 proc., drugie miejsce należało do TV4 (4,85 proc.), a czwarte - do TTV (1,99 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-59 Siódemka również była trzecia na tle czterech analizowanych stacji. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 5,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Kto odmówi pannie młodej?” to polska wersja formatu „Marry me now”, który realizowany jest na licencji Armoza Formats. Producentem wykonawczym oryginalnej wersji projektu jest Starry Televizor.

Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku występuje panna młoda, która w ciągu trzech dni musi zorganizować swój ślub. Przygotowania rozpoczyna od niespodziewanych oświadczyn swojemu partnerowi.

Gospodynią nowego programu została psycholog Małgorzata Ohme, która z Siódemką współpracowała przy „Big Brotherze”. Aktualnie jest również jedną z prowadzących „Dzień dobry TVN”.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,21 proc.

Dołącz do dyskusji: 440 tys. widzów „Kto odmówi pannie młodej?” w Siódemce, 5,06 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Trzeba nie mieć mózgu by taki chłam para dokumentalny chcieć oglądać .
odpowiedź
User
Fan tv
Gdyby od 1 odcinka był emitowany od godz 20.30, to by oglądalność mogła podchodzić do 480 tyś widzów a nawet 500 tyś.
odpowiedź
User
Viola
Ciekawy format przełamującym stereotypy!
odpowiedź