Kucharek niekwestionowanym liderem
Najnowsze wyniki badań Instytutu Badawczego MEMRB zamykające 2003 r. potwierdziły, iż w kategorii przypraw uniwersalnych KUCHAREK umocnił się na pozycji lidera
Badania przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2003 r. przez MEMRB wykazały, że sprzedaż przyprawy do potraw KUCHAREK systematycznie wzrasta. Obecnie udział ilościowy KUCHARKA w rynku przypraw uniwersalnych wynosi już 32,08%. Oznacza to, iż w porównaniu z okresem wrzesień/październik 2003 r. dynamika sprzedaży KUCHARKA wyniosła aż 27,88 %!
Drugie miejsce według MEMRB zajęła w grudniu Vegeta firmy Podravka z 26,97% udziałem, natomiast trzeci na rynku gracz, Warzywko firmy Kamis, odnotował spadek udziałów do poziomu 12,89%.
Kostki rosołowe KUCHAREK zostały wprowadzone na rynek zaledwie rok temu, a już zyskały sobie uznanie Klientów i trwałą pozycję wśród innych marek. Startując od zera w styczniu ub. r. kostki rosołowe KUCHAREK zapewniły sobie aż 9,85% udział w rynku według danych MEMRB na koniec grudnia 2003 r. obok takich potentatów jak marki Knorr (45,63%) i Winiary (43,39%).
Cieszą nas coraz lepsze wyniki naszej flagowej marki KUCHAREK - mówi Radosław Kasperowicz - Członek Zarządu firmy Prymat. Oznacza to, że nasz długoletni wysiłek włożony w budowanie marki poprzez inwestycje w technologie, jakość i rozwój firmy przynosi efekty. Największą nagrodą jest zaufanie naszych Klientów i to, że nasze receptury trafiają w ich kulinarny gust. Prymat jest firmą nowoczesną i oferuje naszym konsumentom najwyższej jakości produkty przygotowane na bazie bardzo starannie wyselekcjonowanych surowców.
Dołącz do dyskusji: Kucharek niekwestionowanym liderem