SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

11. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,22 mln widzów, czyli o 300 tys. mniej niż nadawaną rok temu dziewiątą serię reality-show. TVN w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 22,33 mln zł.

Magda Gessler na planie "Kuchennych rewolucji" Magda Gessler na planie

„Kuchenne rewolucje” w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 marca do 28 maja 2015 roku. Program Magdy Gessler śledziło średnio 2,22 mln osób. Przełożyło się to na 15,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 14 maja br., który obejrzało 2,39 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Kuchennych rewolucji”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

14-05-2015

2 387 663

16,75%

28-05-2015

2 367 130

16,42%

07-05-2015

2 344 843

16,83%

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej dziewiątym sezonem „Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. Wiosną 2014 roku program oglądało bowiem 2,52 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 18,26 proc. oraz 23,09 proc. udziału w rynku (więcej na ten temat).

Zakończona właśnie seria reality-show miała również mniej widzów niż dziesiąta, nadawana jesienią ub.r. Oglądało ją średnio 2,28 mln widzów, a udział TVN wyniósł odpowiednio 16,51 proc. i 20,41 proc. (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, emitująca w tym czasie m.in. „Sprawę dla reportera”, co przekładało się na 18,87 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (seriale „Przyjaciółki” i filmy fabularne; 11,83 proc.) oraz TVP2 (filmy; 7,11 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, a drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed Jedynką i Dwójką.

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR%

SHR%

TVP1

2 648 894

18,87%

10,58%

TVN - Kuchenne rewolucje 11

2 222 188

15,83%

20,44%

Polsat

1 660 628

11,83%

12,53%

TVP2

997 558

7,11%

8,77%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 22,33 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej dziewiąta seria przyniosła z reklam 15,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne premierowe odcinki programu Magdy Gessler na antenie TVN będzie można oglądać jesienią tego roku.

„Kuchenne rewolucje” emitowane są w TVN od wiosny 2010 roku. Program produkuje Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
świetny program
jest konktrowersyjna, ale w każdym tygodniu w top10. szacunek. to będzie już 12 sezon, w Stanach, Ramsay spadł po 8miu.
0 0
odpowiedź
User
klon
Ponad 2 miliony debili to ogląda?
0 0
odpowiedź
User
Adam023
@do świetny program - Ramsaya program nie spadł, to raz - powiedział, że został wstrzymany i możliwe, że format w przyszłości format wróci. A dwa - nie po ośmiu, ale po siedmiu sezonach z USA.
0 0
odpowiedź