„Kuchnia” nie będzie już dwumiesięcznikiem, nacisk na treści w internecie
Magazyn „Kuchnia” (Agora) w 2020 roku przestanie ukazywać się jako dwumiesięcznik. Będzie pojawiał się na rynku tylko kilka razy w roku jako wydania tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę w redakcji straci jedna osoba.
„Kuchnia. Magazyn dla smakoszy” to pismo poświęcone przepisom kulinarnym, aranżacjom, kuchennym nowościom itp. W marcu br. wydawca ogłosił, że zmienia rytm wydawniczy pisma z miesięcznika na dwumiesięcznik
W magazynie pojawiło się wtedy więcej przepisów kulinarnych, praktycznych porad, gastronomicznych trendów, a także artykułów o stylu życia, zdrowiu, reportaży kulinarnych, felietonów, rubryk o wydarzeniach i podróżach kulinarnych. Zdecydowano się również na zwiększenie liczby autorskich sesji kulinarnych i współpracę z nowymi autorami.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, najświeższy, grudniowy numer dwumiesięcznika (8/2019) będzie ostatnim, jaki ukaże się tej formule. Teraz nacisk zostanie postawiony na treści publikowane w internecie.
- Tytuł nie znika z rynku, wydawca zdecydował się jednak zmienić formułę wydawniczą tytułu. W przyszłym roku chcemy zaproponować czytelnikom wydania tematyczne pod szyldem „Kuchni”, np. poświęcone specjałom na stół wielkanocny. Cały czas treści przygotowywane przez redakcję można będzie znaleźć w serwisie internetowym pisma oraz na profilach tytułu w mediach społecznościowych. W tej chwili planujemy wydanie pisma poświęconego tematowi przysmaków wielkanocnych. Na ten moment nic więcej nie możemy podać - informuje nas Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory.
Szefową redakcji pozostanie Ewa Wagner. Jak się dowiedzieliśmy, w stałym zespole redakcyjnym będzie o jedną osobę mniej. Wydawca nie informuje jednak, czy osoba ta zostanie zwolniona z pracy, czy przesunięta do innego działu.
W ciągu trzech kwartałów br. w pionie internetowym przychody Agory wyniosły 134,3 mln zł (6,2 proc. więcej niż rok wcześniej), a w samym trzecim kwartale br. wzrosły w skali roku o 21,1 proc. do 48,2 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchnia” nie będzie już dwumiesięcznikiem, nacisk na treści w internecie