"Kup Delicje! Wygraj rodzinny samochód!"
Kampanie Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG 4D dla Delicji Szampańskich.
Z początkiem czerwca ruszyła kampania Delicji Szampańskich przygotowana przez agencję EURO RSCG Warsaw dla LU Polska, a wraz z nią promocja konsumencka przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D.
Kampania telewizyjna skupia się na przekazie gwarancji smaku nowych ulepszonych Delicji i została zaplanowana w TVP, TVN/TVN7, Polsat/TV4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Com.
Wykorzystując silny wizerunek marki Delicje, która jest gwarantem jakości w swojej kategorii, w żartobliwy sposób zakpiono z innych przyrzeczeń jakości.
Kampanii telewizyjnej towarzyszy promocja konsumencka "Kup Delicje! Wygraj rodzinny samochód!" przygotowana przez Euro RSCG 4D.
Celem promocji jest komunikacja nowej receptury Delicji Szampańskich oraz zachęcenie do ich spróbowania i ponownego zakupu.
Mechanizm promocji jest, w przypadku Delicji Szampańskich, pierwszym tego typu mechanizmem, łączącym w sobie elementy loterii promocyjnej i konkursu promocyjnego. Zgłoszenie udziału w promocji odbywa się poprzez przesłanie kodów kreskowych z opakowań Delicji Szampańskich. Każdy, kto prześle prawidłowe zgłoszenie, ma szansę wygrać nagrodę główną - Opla Merivę. Ponadto, co tydzień, 1700 sztuk specjalnie zaprojektowanej bursztynowej biżuterii Delicji trafi do szczęśliwych zwycięzców. Konsumenci, których zdaniem istnieje produkt lepszy od Delicji Szampańskich, będą mieli możliwość otrzymania zwrotu kosztów dokonanego zakupu.
Do zadań Euro RSCG 4D należy m.in. kreacja naklejki promocyjnej, obsługa prawna promocji, rejestracja i obsługa zgłoszeń oraz wysyłka nagród. Promocja potrwa do 17 lipca 2005 r.
Dołącz do dyskusji: "Kup Delicje! Wygraj rodzinny samochód!"