SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuzaj znów reklamował Castrol Edge, a internauci wymyślają hasła promocyjne (wideo)

Castrol prowadzi internetowy konkurs, w którym zadaniem jest wymyślenie hasła promującego serię oleju Egde. Jednocześnie zakończyła się jesienna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej marki z udziałem kierowcy rajdowego Leszka Kuzaja.

W internetowym konkursie prowadzonym przez Castrol we współpracy z Wirtualną Polską należy odpowiedzieć na trzy proste pytania dotyczące marki Egde oraz wymyślić promujące ją hasło. Akcja mająca na celu wzmocnienie lojalności dotychczasowych użytkowników tego produktu prowadzona jest od połowy września w dwutygodniowych odsłonach na stronie www.castrol.pl, na której można znaleźć podpowiedzi do pytań konkursowych. Zwycięzcy czterech etapów zaplanowanej do 9 listopada rywalizacji będą walczyć o nagrodę główną - samochód BMW 320i Coupe.

castrol

Konkurs promocyjny poprzedziła jesienna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej Castrol Edge prowadzona pod hasłem "Maksimum mocy do 45% dłużej". W spocie pokazującym test na wytrzymałość olejów silnikowych występuje znany kierowca rajdowy Leszek Kuzaj razem ze swoim pilotem Craigiem Perrym. Zrealizowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy reklama emitowana była do 26 września we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Kuzaj znów reklamował Castrol Edge, a internauci wymyślają hasła promocyjne (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl