SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fashion at Home” nowym tytułem Fashion Group

W poniedziałek, 22 marca na rynku pojawi się pierwszy numer kwartalnika o tematyce wnętrzarskiej „Fashion at Home”, wydawanego przez Fashion Group.

W ramach nowego tytułu znajdą się m.in. wywiady, przeglądy trendów wnętrzarskich i inspiracje aranżacji wnętrz. Nie zabraknie również zagadnień związanych z historią, kulturą, kuchnią czy roślinami. - W naszym nowym tytule wnętrzarskim „Fashion at Home” postawiliśmy na ekspertów i autorów znanych i cenionych w środowisku. A to z czego szczególnie jesteśmy dumni to to, że, tak jak w przypadku „Fashion Magazine” i fashionpost.pl szczególnie promujemy w nim treści związane z polskimi projektantami i markami - mówi Marzena Michela Singh, redaktor naczelna i prezes wydawnictwa.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Funkcję editor at large w nowym tytule objął znany architekt wnętrz Krzysztof Miruć. Redaktor prowadzącą nowego tytułu została Katarzyna Błażuk. Dla magazynu pisze m.in. Ewa Mierzejewska.

Pierwszy numer liczy 180 stron, cena kwartalnika wynosi 11,99 zł.  Nakład „Fashion at Home” składa się z 25 tys. egzemplarzy.

Bohaterem okładki pierwszego wydania „Fashion at Home” jest architekt i scenograf Boris Kudlička.

Za dystrybucję magazynu odpowiadają Polperfect i Lagardère. Część nakładu w dystrybucji zamkniętej trafi do architektów i projektantów wnętrz.

- Wnikliwie obserwujemy rynek prasy, przyglądamy się trendom społecznym i tym w zachowaniach konsumenckich. Zgodnie z naszą strategią rozwoju i na bazie naszego wieloletniego doświadczenia na rynku prasy lifestylowej oraz w budowaniu serwisu internetowego postanowiliśmy połączyć nasz know-how wydawniczy i związany z rynkiem mody z pasją do wnętrz i designu - mówi Marzena Michela Singh.

W portfolio Fashion Group znajduje się tytuł „Fashion Magazine” oraz serwis internetowy fashionpost.pl. Prezesem spółki jest Marzena Michela Singh.

Dołącz do dyskusji: „Fashion at Home” nowym tytułem Fashion Group

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Projektant
W końcu jakiś pozytywny ruch w segmencie tytułów wnętrzarskich
odpowiedź
User
moderna
czy magazyny o wnętrzach powinny mieć ludzi na okładkach?
odpowiedź
User
Lara
Ooo szetland
odpowiedź