"Lech" nadal z "Lechem"
Kompania Piwowarska S.A. przedłużyła umowę sponsorską z Lechem Poznań.
Marka Lech będzie nadal Oficjalnym Sponsorem drużyny piłkarskiej Lecha Poznań. Umowa sponsorska trwająca już od kilku lat pomiędzy klubem a Kompanią Piwowarską S.A została przedłużona na sezon 2005/2006 i będzie obowiązywała do 30 maja 2006 roku. Kwotę, którą otrzyma Lech Poznań została objęta klauzulą poufności. Będzie to jednak trzeci pod względem wielkości kontrakt sponsorski podpisany przez klub. Przewidziano w nim również dodatkowe kwoty za osiągnięcie dobrych wyników sportowych piłkarzy. Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej nie wykluczają, że umowa z Lechem Poznań zostanie przedłużona na kolejne lata.
W zamian za zaangażowanie sponsoringowe marka Lech, oprócz tytułu Oficjalnego Sponsora drużyny, otrzyma prawo do umieszczenia swojej identyfikacji wizualnej na stadionie przy ulicy Bułgarskiej, a także będzie mogła wykorzystywać wizerunek piłkarzy Lecha Poznań w swoich akcjach promocyjnych.
"Lech Poznań i Lech jako piwo to obecnie jedne z najlepiej rozpoznawalnych marek wielkopolskich w naszym kraju - mówi Wojciech Kłosowski Marketing Manager marki Lech - Chcemy nadal budować nasz pozytywny wizerunek w regionie w oparciu o współpracę, licząc na obustronne korzyści. Mam nadzieję, że w rozpoczętym już sezonie na stadionie przy ulicy Bułgarskiej będziemy świadkami wspaniałych widowisk z udziałem piłkarzy Lecha Poznań. Życzę im osiągnięcia wielu sportowych sukcesów."
Dołącz do dyskusji: "Lech" nadal z "Lechem"