„Lego Legends of Chima” liderem wśród pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 46 proc. w dół
W styczniu 2014 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Legends of Chima”. Największym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Świnka Peppa Magazyn”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Lego Legends of Chima" (Media Service Zawada) w styczniu br. wyniosła 52 220 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 52 150 egz., niższym o 17,92 proc. niż rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na podium znalazła się jeszcze „Księżniczka” (Egmont Polska), której sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 50 719 egz., po spadku o 10,67 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł miesięcznik „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Jego wynik zwiększył się bowiem o 36,30 proc. i uplasował się na poziomie 38 503 egz. Tytuł ten awansował z pozycji siódmej na piątą.
Natomiast największy spadek zanotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca szóstego na dziewiąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 46,21 proc. do poziomu 26 618 egz.
ZKDP |
styczeń |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Legend of Chima |
59 930 |
52 220 |
52 220 |
- |
- |
- |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
75 000 |
52 150 |
52 150 |
80 000 |
63 537 |
63 537 |
Księżniczka |
60 000 |
50 719 |
50 719 |
68 000 |
56 778 |
56 778 |
Scooby - Doo! |
79 938 |
42 434 |
42 434 |
84 687 |
62 540 |
62 540 |
Świnka Peppa Magazyn |
44 978 |
38 503 |
38 503 |
39 982 |
28 248 |
28 248 |
Magazyn Mia i ja |
44 996 |
35 075 |
35 075 |
- |
- |
- |
Monster High |
75 000 |
34 598 |
34 598 |
55 080 |
51 214 |
51 214 |
Ben 10 Magazyn |
39 978 |
28 393 |
28 393 |
49 880 |
29 135 |
29 135 |
Magazyn MiniMini |
42 965 |
27 660 |
27 660 |
39 966 |
27 345 |
27 345 |
Kubuś i Przyjaciele |
50 000 |
26 618 |
26 618 |
68 000 |
49 484 |
49 484 |
Auta |
50 000 |
25 969 |
25 969 |
51 500 |
29 522 |
29 522 |
Magazyn Truskawkowe Ciastko |
42 959 |
25 035 |
25 035 |
- |
- |
- |
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 34,22 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Monster High” (Egmont Polska) - było to 20,45 proc.
ZKDP |
miesiąc |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
styczeń 2014 |
grudzień 2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Legend of Chima |
59 930 |
52 220 |
52 220 |
59601 |
46 362 |
46 362 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
75 000 |
52 150 |
52 150 |
75 000 |
47 901 |
47 901 |
Księżniczka |
60 000 |
50 719 |
50 719 |
52 000 |
37 788 |
37 788 |
Scooby - Doo! |
79 938 |
42 434 |
42 434 |
79 958 |
53 304 |
53 304 |
Świnka Peppa Magazyn |
44 978 |
38 503 |
38 503 |
48 928 |
38 164 |
38 164 |
Magazyn Mia i ja |
44996 |
35075 |
35075 |
- |
- |
- |
Monster High |
75 000 |
34 598 |
34 598 |
75 000 |
43 490 |
43 490 |
Ben 10 Magazyn |
39 978 |
28 393 |
28 393 |
- |
- |
- |
Magazyn MiniMini |
42 965 |
27 660 |
27 660 |
42 976 |
27 694 |
27 694 |
Kubuś i Przyjaciele |
50 000 |
26 618 |
26 618 |
50 000 |
29 798 |
29 798 |
Auta |
50 000 |
25 969 |
25 969 |
50 000 |
21 688 |
21 688 |
Magazyn Truskawkowe Ciastko |
42 959 |
25 035 |
25 035 |
- |
- |
- |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Legends of Chima” liderem wśród pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 46 proc. w dół