SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

638 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49

Nadawany w piątkowym prime-time trzeci sezon „Lego Masters” ogląda średnio 638 tys. widzów. Jest to o 160 tys. widzów mniej niż miał drugi sezon programu emitowany niemal rok temu. Cykl daje TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Czesław Mozil i Pola Lisowicz w „Lego Masters 3”; fot. TVN Czesław Mozil i Pola Lisowicz w „Lego Masters 3”; fot. TVN

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 3” na antenie TVN oglądać można w piątki o godz. 20.00, począwszy od 30 września br. Średnia widownia programu do 14 października wyniosła 638 tys. osób, co przełożyło się na 4,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 658 tys. oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 160 tys. widzów. Drugą serię „Lego Masters” na początku sezonu śledziło 798 tys. osób, co przełożyło się na 5,89 proc. udziału w grupie 4+, 10,05 proc. w grupie 16-49 i 7,65 proc. w grupie 16-59.

TVN w trakcie emisji „Lego Masters 3” czyli w piątkowym paśmie między godz. 20.02 a 21.34 ma 4,50 proc. udziału. Stacja zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat z 10,81 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje TVP1 (10,49 proc.), trzecią - TVP2 (7,80 proc.), a tuż za TVN znajduje się TV Puls (4,36 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN jest wiceliderem. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce czwarte.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.

Czesław Mozil i Pola Lisowicz nowymi jurorami

W trzeciej edycji „Lego Masters” nowymi jurorami są piosenkarz Czesław Mozil oraz projektantka graficzna, ilustratorka o artystka multidyscyplinarna Pola Lisowicz. Względem drugiej edycji zastąpią Kamila Bednarka i Aleksandrę Mirecką (która aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim).

Program bez zmian prowadzi Marcin Prokop. Zdjęcia do produkcji wystartowały latem, poszukiwania uczestników odbywały się późną wiosną.

Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 638 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Groszek
nie oglądam tvn
0 0
odpowiedź
User
131321212
nie oglądam tvn

to po co tu wchodzisz i marnujesz czas na pisanie komentarzy?
0 0
odpowiedź
User
Groszek
nie oglądam tvn

to po co tu wchodzisz i marnujesz czas na pisanie komentarzy?

Żebyś miał zajęcie z odpisywaniem.
0 0
odpowiedź